loading...
دنيــــــاي sMs
بازدید : 292 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

 

خوش به حالت اشکای تو به جای شور بودن شیرینه

آخه چشات عسلیه اشکاتو شیرین میکنه.

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روح من باش که من مرده ی طوفان توام 

 عاشقم باش که من چشمه جوشان توام .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه به من بگند ۳ ثانیه به پایان عمرت مانده ، ۱ ثانیه حسابی نگات میکنم

 ، ۱ ثانیه بهت میگم دوست دارم ، تو ثانیه آخر واست جون میدم .


 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از گل وا شده ی دورترین بوته خاک ، به تو ای دوست سلام .

حالت آیا خوب است ؟ روزگارت آبیست ؟

همه اینجا خوبند ، نیلبک می خواند قاصدک می رقصد ،

 باد هم عاشق شده است . فکر من باش که من فکر توام .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

زغم یکی اسیرم که زمن خبر ندارد ، عجب از محبت من که در او اثر ندارد ،

 غلط است هرکه گوید دل به دل راه دارد ، دل من زغصه خون شد دل او خبر ندارد .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

هم سوخت دلم زدوریت هم جگرم ، با دوری خود دوگانه سوزم کردی .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

گفت عاشقی مرد ، بیا به یادش لحظه ای سکوت کنیم ، گفت

 اگر بخواهی برای عاشقان سکوت کنیم باید عمری را ساکت باشیم .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به آسمان نگاه کن ، دوست داری کدام ستاره مال تو باشه ؟ به اونی که

کم نورتره قانع باش ، چون ستاره پرنور مال همست .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کسی که خیلی دوست داره ، همیشه نگرانته ، به خاطر همین بیشتر

 از اینکه بگه دوست دارم میگه مواظب خودت باش ، راستی مواظب خودت باش .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بدون اراده متولد میشویم ، با حیرت زندگی میکنیم و سپس با حسرت میمیریم ، اما آنچه هرگز فروغش رنگ فنا نمیپذیرد دوستی های پاک و بی آلایش است ، تقدیم به بهترین ها … .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

بگذار سایه ی من سرگردان ، از سایه ی تو دور و جدا باشد ، روزی

به هم رسیم که گر باشد ، کس بین ما نه غیر خدا باشد .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

سایه ی توام به هر کجا روی ، سر نهاده ام به زیر پای تو ، چون تو

در جهان نجسته ام هنوز ، تا که برگزینمش به جای تو .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دست بر شانه هایم میزنی تا تنهاییم را بتکانی ، به چه می اندیشی ؟

تکاندن برف از روی شانه آدم برفی ؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

عصری است غریب و آسمان دلگیر است ، افسوس برای دل سپردن دیر است ،

 هر بار بهانه ای گرفتیم و گذشت ، عیب از من و توست ، عشق بی تقصیر است .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

مهربانی را وقتی دیدم که کودکی خورشید را در دفتر نقاشیش سیاه کشید

 تا پدر کارگرش زیر نور آفتاب نسوزد .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • طب سنتی
  • تاپ کرک
  • دارو گیاهی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دعا و راز و نياز
  • جديدترين اخبار فوتبالي ايران و جهان
  • عكس و اخبار بازيگرهاي ايراني
  • جديدتري اخبار حوادث
  • اخبار بروز سينماي ايران و جهان
  • هر چي كه بخواي هست
  • زیبایی , عکس , اس ام اس
  • **بروز ترین سایت ادنلود آهنگ**
  • sms عکس آهنگ فال اخبارپرسپولیس
  • فروش سرور ويسي كشي-كرك -ايدي مستر-كيلاگر
  • جديدترين و بهترين عكسها
  • آموزش هك
  • عشق
  • سایت اس ام اس و خنده
  • فیلم آموزش زناشویی
  • تبادل لینک
  • دانلود جدیدترین ترانه های ایرانی
  • دانلود نيو گيم
  • فروش بازي PS3
  • دنياي بازي كپي
  • مجله اینترنتی تاپ نت
  • همه چی برای دانلود....
  • قروقاطي
  • سایت تفریحی باحــال تــــــ حــــال ـــو
  • دانلود فیلم موزیک فیلم کتاب مجله عکس
  • دانشجويان نرم افزار
  • سایت سرگرمی و تفریحی First-fun
  • دانلود ياب
  • آْل دانلود
  • شهر عاشقان
  • بهترین ها برای دانلود
  • پرتال دانلود فیلم و موسیقی
  • بزرگترين وبسايت تفريحي و سرگرمي ايرانيان
  • اس اس استقلال
  • تبادل لینک هوشمند با تمام سایت و وبلاگها
  • قرمزته
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • لیست اس ام اس ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 581
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 303
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 844
  • بازدید ماه : 844
  • بازدید سال : 19,083
  • بازدید کلی : 865,095
  • کدهای اختصاصی