loading...
دنيــــــاي sMs
بازدید : 225 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)
دیریست که دلدار پیامی نفرستاد ، ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد ،

صدنامه فرستادم ای همه عشقم ، مسیجی نفرستاد کلامی نفرستاد .


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روز وصل دوستداران یادباد ، یادباد آن روزگاران یادباد ، گرچه یاران فارغند

از یاد من ، از من ایشان را هزاران یاد باد .


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


فرقی نمیکنه به اندازه دل گنجشک دوست داشته باشم یا به اندازه دل فیل ،

 مهم اینه که به اندازه یه دل دوست دارم .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما دوتا مثل دو خط موازی هستیم ، حتی اگه بهم نرسیم باز همیشه درکنار همیم .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش ، من که شب بودم و شب هستم

و شب خواهم بود ، به امید روزی که تو فانوس شب من باشی .


  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست ، حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست ،

من تشنه یک لحظه تماشای تو هستم ، افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست .


  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش میدانستم چیست آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش میشد قلب ما از یاس بود ، تک تک گلبرگ آن احساس بود ،

پاک و سبز و ساده و بی ادعا ، کاش میشد بهتر از الماس بود .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس ! برو پیش گل من ، خوابیده ، آروم ببوسش ، ت

وروخدا بهش بگو دوستش دارم

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی کسی رو دوست داری نه براش آفتاب باش نه ستاره ، چون هردو مهمان زودگذر اند ،

پس براش آسمون باش تا همیشه بالاسرش باشی .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میرسد روزی که بی من روزها را سر کنی ، میرسد روزی که مرگ دوست را باور کنی ،

میرسد روزی که تنها در کنار قبر من ، خاطرات کهنه ام را مو به مو از بر کنی .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر یادت کنم دیوانه میشم ، فراموشت کنم بیگانه میشم ، اگر ترکت کنم میمیرم از غم ،

 فراموشت کنم میپاشم از هم .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوری عشقهای کوچک را از بین میبرد ولی به عشق های بزرگ عظمت میدهد ،

مثل باد که یک کبریت را خاموش میکند ولی شعله های آتش را بزرگ میکند .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس زدم که ازت خداحافظی کنم ، اگه خوبی بدی دیدی حلال کن ،

فردا برای همیشه دارم میرم کره ماه که تا ابد دورت بگردم .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هنر شمشیر اینه که یکی رو دوتا میکنه ، هنر عشقو بنازم که دوتارو یکی میکنه .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست داشتن را از ماهی بیاموز که بی وقفه بوسه های بی پاسخش را نثار دریا میکند .

 دلم خیلی واست تنگ شده … .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کی چه گلی دوست داره ؟ نجار : میخک ، دزد : شب بو ، قصاب : گل گاو زبون ،

 پارچه فروش : اطلسی ، دندون پزشک : مینا و من … ، من تو رو دوست دارم ،

 تو زیباترین و نازترین گلی هستی که من دوستش دارم .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تا حالا تونستی آنقدر پاک باشی که با نگاه کردن به کسی که دوستش داری تمام

نیازهات برطرف بشه ؟ سنگینی نگاهت آنقدر بوده که طرفی که نگاهش می کنی

 سرشو بندازه پایین ؟ پاکترین و صادقانه ترین دوستت دارم ها رو با نگاه می توان گفت .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر وقت توی زندگ به یه در بزرگ که روش یه قفل بود رسیدی ،‌ ناایمید نشو .

چون اگه قرار بود باز نشه به جاش یه دیوار میذاشتن .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
روزی که من عاشق شدم شیطان به نامم سجده کرد ، آدم زمینی تر شد و عالم

 به آدم سجده کرد ، من بودم و چشمان تو نه آتشی و نه گلی ،

 چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاشقی .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمی دانم که بعد از سال های سخت و دشوار ، که بعد از روز های گرم و شیرین ،

 زمان مردنم آیا در آغوش تو جانم را خدا گیرد ، و یا این آرزو در

 نطفه می میرد ؟ که می میرد … .

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای مردن افتادن از هیچ ارتفاعی نیاز نیست ، کافیه از چشمهای تو بیفتم .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • طب سنتی
  • تاپ کرک
  • دارو گیاهی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دعا و راز و نياز
  • جديدترين اخبار فوتبالي ايران و جهان
  • عكس و اخبار بازيگرهاي ايراني
  • جديدتري اخبار حوادث
  • اخبار بروز سينماي ايران و جهان
  • هر چي كه بخواي هست
  • زیبایی , عکس , اس ام اس
  • **بروز ترین سایت ادنلود آهنگ**
  • sms عکس آهنگ فال اخبارپرسپولیس
  • فروش سرور ويسي كشي-كرك -ايدي مستر-كيلاگر
  • جديدترين و بهترين عكسها
  • آموزش هك
  • عشق
  • سایت اس ام اس و خنده
  • فیلم آموزش زناشویی
  • تبادل لینک
  • دانلود جدیدترین ترانه های ایرانی
  • دانلود نيو گيم
  • فروش بازي PS3
  • دنياي بازي كپي
  • مجله اینترنتی تاپ نت
  • همه چی برای دانلود....
  • قروقاطي
  • سایت تفریحی باحــال تــــــ حــــال ـــو
  • دانلود فیلم موزیک فیلم کتاب مجله عکس
  • دانشجويان نرم افزار
  • سایت سرگرمی و تفریحی First-fun
  • دانلود ياب
  • آْل دانلود
  • شهر عاشقان
  • بهترین ها برای دانلود
  • پرتال دانلود فیلم و موسیقی
  • بزرگترين وبسايت تفريحي و سرگرمي ايرانيان
  • اس اس استقلال
  • تبادل لینک هوشمند با تمام سایت و وبلاگها
  • قرمزته
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • لیست اس ام اس ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 581
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 303
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 660
  • بازدید ماه : 660
  • بازدید سال : 18,899
  • بازدید کلی : 864,911
  • کدهای اختصاصی