loading...
دنيــــــاي sMs
بازدید : 240 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)
دلم را ساده گیر آورده ای تو / نه مستاجر ، اسیر آورده ای تو

تمام رهن قلبت پیش پیش است / نگو بازم که دیر آورده ای تو....!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ندارم من نظر، جز بر نگاهت / ندارم من طلب، جز روی ماهت

ندارم من دلی، جز عاشق تو / نباشم من دمی، جز در پناهت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بگیر از من تو این دل یادبودی / که تنها لایق این دل تو بودی

 هزاران خواستند این دل بگیرند / ندادم چون عزیز دل تو بودی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
شیرین سخنم چرا تو دل دل داری / شیرین سخنی عزیز من دل داری
با لب سخن از چه می زنی ، ای بابآ / یکبار بگو هر آنچه بر دل داری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چه کنم دست خودم نیست که عاشق شده ام / روز وشب محو تماشای شقـایق شده ام
دیگر از عقربـه وثانیـه ها بیزارم / چه کنم مضحکه ی چشم دقایق شده ام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در فصلی که هـوا لطیف و عـــالی ست / فصلی که فصل عشق و فارغبالی ست
وقتی بــــاران  به شیشه هــا می کوبد / در آغـــوشم چقدر جــــایت خـالی ست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تومی دانی که من مست تو هستم / تو را از عمق جانم می پرستم
نه امشب کار هرشب بود هرشب / که من آوراه ات اینجا نشستم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی رویت آینه کـــدر خــــواهد شد / آهم در شهر منتشر خــواهد شد

چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تــــــاخیر تو منفجر خـواهد شد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چون کودک بی اراده راه افتــــادم / با پــــای نگـــــاه در گنـــاه افتادم
از گونه به سمت چانه ات لغزیدم / از چـــــاله در آمدم به چاه افتادم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق آمد و شد چونم اندر رگ و پوست / تا کرد مرا تهی و پر کرد ز دوست
اجزای وجودم همگی دوست گرفت / نامی است ز من بر من و باقی همه اوست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم زنده به دیدار توباشد / غلامروی و رخسار تو باشد
تمام روز و شب در فکر این است / مبادا دیگری یار تو باشد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ناز کمتر کن که من اهل تمنا نیستم / زنده با عشقم ، اسر سود و سودا نیستم
 عاشق دیوانه ای بودم که بر دریا زدم / رهرو گمگشته ای هستم که بینا نیستم .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اشک چشمام جمع شده ، یواش یواش سنگ شده
 خبر داری چه اندازه ، دلم برات تنگ شده ؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • طب سنتی
  • تاپ کرک
  • دارو گیاهی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دعا و راز و نياز
  • جديدترين اخبار فوتبالي ايران و جهان
  • عكس و اخبار بازيگرهاي ايراني
  • جديدتري اخبار حوادث
  • اخبار بروز سينماي ايران و جهان
  • هر چي كه بخواي هست
  • زیبایی , عکس , اس ام اس
  • **بروز ترین سایت ادنلود آهنگ**
  • sms عکس آهنگ فال اخبارپرسپولیس
  • فروش سرور ويسي كشي-كرك -ايدي مستر-كيلاگر
  • جديدترين و بهترين عكسها
  • آموزش هك
  • عشق
  • سایت اس ام اس و خنده
  • فیلم آموزش زناشویی
  • تبادل لینک
  • دانلود جدیدترین ترانه های ایرانی
  • دانلود نيو گيم
  • فروش بازي PS3
  • دنياي بازي كپي
  • مجله اینترنتی تاپ نت
  • همه چی برای دانلود....
  • قروقاطي
  • سایت تفریحی باحــال تــــــ حــــال ـــو
  • دانلود فیلم موزیک فیلم کتاب مجله عکس
  • دانشجويان نرم افزار
  • سایت سرگرمی و تفریحی First-fun
  • دانلود ياب
  • آْل دانلود
  • شهر عاشقان
  • بهترین ها برای دانلود
  • پرتال دانلود فیلم و موسیقی
  • بزرگترين وبسايت تفريحي و سرگرمي ايرانيان
  • اس اس استقلال
  • تبادل لینک هوشمند با تمام سایت و وبلاگها
  • قرمزته
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • لیست اس ام اس ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 581
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 303
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 617
  • بازدید ماه : 617
  • بازدید سال : 18,856
  • بازدید کلی : 864,868
  • کدهای اختصاصی