loading...
دنيــــــاي sMs

بازدید : 243 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)
می مونم یه هم نفس برای تو / می ریزم زندگیمو به پای تو

میخونم از عشق بی مثال تو / نمیشه قافل باشم از حال تو


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو تنها کسی هستی واسم مونده تو دنیا / میگیره وقتی نیستی دلم تو خواب و رویا

آره مهر و محبت به هر دردی علاجه / عزیزم به وجوده تو خیلی احتیاجه


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به تو احتیاج دارم باورم داری اگه / به تو احتیاج دارم مث هر روزه دیگه

به تو احتیاج دارم با منه دلت اگه / بی تو لحظه های عمرم سپری میشه مگه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اینجا برای از تونوشتن هوا کم است / دنیا برای ازتونوشتن مرا کم است
گاهئتورا کنارخود احساس میکنم/اما چقدر دلخوشی خواب ها کم است


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تومحکمه ی قلبم خودتوکردی قاضی/دیدی به حکم دادت نکردم اعتراضی
اماسوالم اینه آخه چطورتونستی/با رفتنت عزیزم به مرگم بشی راضی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو با منی هرجا برم مهر تو بند جونمه / عشقت نمیره از سرم تو پوست و استخونمه
یکدم اگه نبینمت یه دنیا دلتنگت میشم / نگاه دریایی تو آبیه روی آتیشم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

واست دلم واست تنم , واست تمام زندگیم / از تو دوباره من شدم با تو تموم شد خستگیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نم نم بارون چشام گواه عشق پاکمه / همنفس قسمت من دوست دارم یه عالمه
قشنگ ترین خاطره هام با تو و از تو گفتنه / آرامش وجود من صدای تو شنفتنه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لحظه لحظه دم به دم ساعت به ساعت خواهمت
گرخوشم یا ناخوشم در هردو حالت خواهمت
گر زبانم را به جرم خواستنت بیرون كشند
آن زمان  ای نازنین من با اشاره خواهمت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گر لایق ما نیست که ما یاد تو باشیم / بگذار که در سایه ی دیوار تو باشیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای پناهندگی به درگاه خدا ، نیاز به هیچ گذرنامه و ویزایی نیست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دردفترخاطراتم نوشتم عشق زیباست / معلم دفتررادیدگفت:این رویاست!
گفتم:معلم توازعشق چیزی میدانی؟ / گفت:درعالم عشق عاشق همیشه تنهاست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق یعنی رفتن از شهر بهار / با دو چشم تر ، به سوی روزگار
عشق یعنی بی رفایی های یار / عشق یعنی سالها در انتظار


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

واست دلم واست تنم , واست تمام زندگیم / از تو دوباره من شدم با تو تموم شد خستگیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دربرهوت بی كسی تنها توهمزاد منی،ای نازترازخواب شبم همواره دریاد منی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • طب سنتی
  • تاپ کرک
  • دارو گیاهی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دعا و راز و نياز
  • جديدترين اخبار فوتبالي ايران و جهان
  • عكس و اخبار بازيگرهاي ايراني
  • جديدتري اخبار حوادث
  • اخبار بروز سينماي ايران و جهان
  • هر چي كه بخواي هست
  • زیبایی , عکس , اس ام اس
  • **بروز ترین سایت ادنلود آهنگ**
  • sms عکس آهنگ فال اخبارپرسپولیس
  • فروش سرور ويسي كشي-كرك -ايدي مستر-كيلاگر
  • جديدترين و بهترين عكسها
  • آموزش هك
  • عشق
  • سایت اس ام اس و خنده
  • فیلم آموزش زناشویی
  • تبادل لینک
  • دانلود جدیدترین ترانه های ایرانی
  • دانلود نيو گيم
  • فروش بازي PS3
  • دنياي بازي كپي
  • مجله اینترنتی تاپ نت
  • همه چی برای دانلود....
  • قروقاطي
  • سایت تفریحی باحــال تــــــ حــــال ـــو
  • دانلود فیلم موزیک فیلم کتاب مجله عکس
  • دانشجويان نرم افزار
  • سایت سرگرمی و تفریحی First-fun
  • دانلود ياب
  • آْل دانلود
  • شهر عاشقان
  • بهترین ها برای دانلود
  • پرتال دانلود فیلم و موسیقی
  • بزرگترين وبسايت تفريحي و سرگرمي ايرانيان
  • اس اس استقلال
  • تبادل لینک هوشمند با تمام سایت و وبلاگها
  • قرمزته
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • لیست اس ام اس ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 581
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 303
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 799
  • بازدید ماه : 799
  • بازدید سال : 19,038
  • بازدید کلی : 865,050
  • کدهای اختصاصی