loading...
دنيــــــاي sMs
بازدید : 248 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)
رُخ به رُخ که شدیم من مات شدم... !

و تو چون پادشاهی که از اینگونه فتح ها را زیاد دیده است

بی اهمیت ، رد شدی!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اشک خیمه زده بر صفحه ی چشم نگرانم / چنـد روزیسـت که دلواپسـم و بـد نگرانم

کوچه از رهگذر سرد غمت زار و گرفته ست / شب بی تابش ماه روی تو برده امانم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
کاش خبر از این دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه و آهم داشتی

این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

درد هجران و جدایی مشکل است / هر چه هم مرحم نهی بی حاصل است

گر فراق بین ما صد منزل است / یاد تو همواره در جان و دل است


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
به دام آن دو زلفانت اسیرم / غم هجرت نموده سخت پیرم

بود این آخرین حرفم دم مرگ / الهی [... جان] توبمانی من بمیرم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
پین کدتیم رفیق! سه بار اشتباه بزنی فنا می شیم
درست بزنی فدات می شیم!
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

محبت چشمه ایست از جنس نور / هم ارادت هم سلام از راه دور


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به کلبه ی کوچک قلبم دعوتت می کنم
تا بدانی در اجاق سرد دل چیزی جز یاد تو نمی سوزد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو بشو یاس قشنگ لحظه های بی قرارم/ من میشم زلال بارون تا کنارتو ببارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بهار ... و این همه دلتنگی؟!
نه ، شاید فرشته ای فصلها را به اشتباه ورق زده باشد.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ناز لبت چشیده ام یاد شکر نمی کنم / تا تو فرشته ی منی یاد دگر نمی کنم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از کدام سو دورم می زنی؟ می خواهم از همان سو ... دورت بگردم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گلبرگ به نرمی چو بر و دوش تو نیست / مهتاب به جلوه چون بنا گوش تو نیست
پیمانه به تاثیر لب نوش تو نیست / آتشکده را گرمی آغوش تو نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انگشتانت را به من قرض بده
برای شمردن لحظه های نبودنت کم آورده ام!...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خیالت که نمی گذارد بخوابم.... !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شهیدت می کنم تا نام کوچه دلم شوی...!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شبی باران ، شبی آتش ، شبی آیینه و سنگم
 شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ می جنگم
 تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم
 تو را با هر نفس می بویم ، اما باز دلتنگم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در عشق اگر عذاب دنیا بكشی / با اشك دو دیده طرح دریا بكشی
تا خلوت من هزار فرصت باقیست / تنها نشدی كه درد تنها بكشی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سالهاست که معنای این را نفهمیده ام
“رفت و آمد”
یا
“آمد‌ و رفت” ؟
آدمها می‌روند که برگردند ، یا می‌آیند که بروند . . . ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نم نم عشقت را با دریا محبت دیگران عوض نمیکنم !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیشب که باران آمد … میخواستم سراغت را بگیرم …
اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

توی دنیا آدمهای زیادی رو تختهای دونفره میخوابن
اما قشنگ اینه که بعضی آدمها روی تختهای یک نفره بیاد هم بیدارن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه غریبند دوستت دارم هایی که نوشته میشوند ولی خوانده نمیشوند !!
ای دوست بی تو جهان را چه کنم / بی تو گل سرخ ارمغان را چه کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی تو گل سرخ ارمغان بسیار است / دل میل تو دارد دیگران را چه کنم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • طب سنتی
  • تاپ کرک
  • دارو گیاهی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دعا و راز و نياز
  • جديدترين اخبار فوتبالي ايران و جهان
  • عكس و اخبار بازيگرهاي ايراني
  • جديدتري اخبار حوادث
  • اخبار بروز سينماي ايران و جهان
  • هر چي كه بخواي هست
  • زیبایی , عکس , اس ام اس
  • **بروز ترین سایت ادنلود آهنگ**
  • sms عکس آهنگ فال اخبارپرسپولیس
  • فروش سرور ويسي كشي-كرك -ايدي مستر-كيلاگر
  • جديدترين و بهترين عكسها
  • آموزش هك
  • عشق
  • سایت اس ام اس و خنده
  • فیلم آموزش زناشویی
  • تبادل لینک
  • دانلود جدیدترین ترانه های ایرانی
  • دانلود نيو گيم
  • فروش بازي PS3
  • دنياي بازي كپي
  • مجله اینترنتی تاپ نت
  • همه چی برای دانلود....
  • قروقاطي
  • سایت تفریحی باحــال تــــــ حــــال ـــو
  • دانلود فیلم موزیک فیلم کتاب مجله عکس
  • دانشجويان نرم افزار
  • سایت سرگرمی و تفریحی First-fun
  • دانلود ياب
  • آْل دانلود
  • شهر عاشقان
  • بهترین ها برای دانلود
  • پرتال دانلود فیلم و موسیقی
  • بزرگترين وبسايت تفريحي و سرگرمي ايرانيان
  • اس اس استقلال
  • تبادل لینک هوشمند با تمام سایت و وبلاگها
  • قرمزته
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • لیست اس ام اس ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 581
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 303
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 682
  • بازدید ماه : 682
  • بازدید سال : 18,921
  • بازدید کلی : 864,933
  • کدهای اختصاصی