loading...
دنيــــــاي sMs
بازدید : 246 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)
ز حال من اگر پرسی،جز دوری ملالی نیست

ملالی هم اگر باشد ، تو خوش باشی خیالی نیست

نمی دانم که در خاطر بری نام مرا یا نه

ولی این را بدان هرگز خیالم از تو خالی نیست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فراموش کردن دوستان بزرگ لطمه زدن به قانون خاطره هاست

همیشه بیادتم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


این بار تو بگو که "دوستت دارم"

نترس..........

من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قطار ! راهت را بگیر و برو نه کوه توان ریزش دارد  نه ریزعلی پیراهن اضافه !!
هیچ چیز مثل سابق نیست !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی تو نیستی سرشان را بالا نمی آورند گل های آفتابگردان خانه ی ما !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی یعنی همین لبخند تو / عشق یعنی یک نفر مانند تو
مرحبا بر عشق تفسیرش تویی/ آفرین بر آسمان ماهش تویی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در محفل اگر دوست نباشد که صفا نیست / هر آب روان در همه جا آب بقا نیست
ای دوست بیا روشنی محفل ما باش / ما را طمعی از تو به جز مهر و وفا نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


احساس تو چون طراوت باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می چرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امشب غم تو در دل دیوانه نگنجد / گنج است و چه گنجی که به ویرانه نگنجد
تنهاییم امشب که پر است از غم غربت / آنقدر بزرگ است که در خانه نگنجد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کهن ترین احساس من به تو هر چند چروکیده و سالخورده شده
اما خیال مرگ ندارد !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل خوشم با غزلی تازه، همینم کافی ست / تو مرا باز رساندی به یقینم. کافی ست!
قانعم، بیشتر از این چه بخواهم از تو / گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


_¡¡¡¡¡|Π___

‘=O¤¤¤¤O-’


برات آژانس فرستادم سوار شو بیا دلم برات تنگ شده !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنقــدر مرا سرد کرد ؛
از خودش .. از عشق ..
کــه حالا بــه جای دلبستن ،‌ یخ بسته ام!
آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد ..
لیز می‌‌خوریــد .!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به درک که باران نیامد
خودم با همین چشمهایم حافظه ی کوچه پس کوچه های قلبم را
از بی‌ عابری خواهم شست...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی همگان بسر شود بی تو اصن بحثشو نکن!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﺎﺑﻮﺱ ﻣﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﭘﻨﺎﻩ ﺑﺒﺮﻡ... ﺍﻓﺴﻮﺱ... یادم رفته بود كه از نبودنت به خواب پناه برده بودم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدایا
دیگر میترسم از آدم هایی که عاشق نمیشوند
ولی عاشق کردن را خوب بلد اند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بندبند دل بنده  به بندبند دلت بنده
دلبند دل بنده خیلی دلم برات تنگه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی از دوری تو تموم میشه تحملم / توی دلم داد میزنم خیلی دوست دارم گلم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامبر شب های دلتنگی ام باش که من بی اعجاز، تو را مومنم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میشنوی؟
بعد از اینکه تو دلم را صدا زدی لحظه به لحظه دارد پاسخت را میدهد !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیرگاهیست
بالهایمان را آویخته ایم به جالباسی
عادت کرده ایم به زمین
زمین جای گرم و نرمیست
چه خیال اگر چشمهایمان را خواب
چه خیال اگر دلهایمان را آب برده است!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بر همان عهد که با یاد و خیالت بستم / یاد من هم نکنی باز به یادت هستم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دانی از زندگی چه می خواهم / من تو باشم تو پای تا سر تو
زندگی گر هزار باره بود / بار دیگر تو بار دیگر تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم را که مرور میکنم تمام آن از آن توست
فقط نقطه ای از آن خودم.......
روی آن نقطه هم میخ میکوبم
و قاب عکس تو را می اویزم !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
.
ارسالی از : محمد ل

باز دلم از بد ایام گرفت / باز شبم رو شب یلدا گرفت
باز امیدی به نگاهی غریب / باز نگاهی که پذیرفت فریب
باز فریبی که دل از یار خورد / باز فریبی که همان بار خورد
بار دگر باز بگو قصه را / قصه دل بستن آن خسته را
خسته و درمانده اشفته حال / همچو پرستو به قفس.بشکسته بال
گفت به او از غم دل این چه تورا حاصل است / گر که بسوزد دلم این چه تورا عاید است
بار دگر گفت که این خسته بدان باور است / بار دگر داشتنت باعث ارامش است


هنوزم گرمی یک روز مرداد به گرمای دو چشم چون مه ات نیست
وبارانی که شوق این جهان است به شوق یک دقیقه دیدنت نیست
نمیدانم چه داری در وجودت که در عالم درون یک نفر نیست
وخواهم مرد روزی گر بدانم میان قلب پاکت جای من نیست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • طب سنتی
  • تاپ کرک
  • دارو گیاهی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دعا و راز و نياز
  • جديدترين اخبار فوتبالي ايران و جهان
  • عكس و اخبار بازيگرهاي ايراني
  • جديدتري اخبار حوادث
  • اخبار بروز سينماي ايران و جهان
  • هر چي كه بخواي هست
  • زیبایی , عکس , اس ام اس
  • **بروز ترین سایت ادنلود آهنگ**
  • sms عکس آهنگ فال اخبارپرسپولیس
  • فروش سرور ويسي كشي-كرك -ايدي مستر-كيلاگر
  • جديدترين و بهترين عكسها
  • آموزش هك
  • عشق
  • سایت اس ام اس و خنده
  • فیلم آموزش زناشویی
  • تبادل لینک
  • دانلود جدیدترین ترانه های ایرانی
  • دانلود نيو گيم
  • فروش بازي PS3
  • دنياي بازي كپي
  • مجله اینترنتی تاپ نت
  • همه چی برای دانلود....
  • قروقاطي
  • سایت تفریحی باحــال تــــــ حــــال ـــو
  • دانلود فیلم موزیک فیلم کتاب مجله عکس
  • دانشجويان نرم افزار
  • سایت سرگرمی و تفریحی First-fun
  • دانلود ياب
  • آْل دانلود
  • شهر عاشقان
  • بهترین ها برای دانلود
  • پرتال دانلود فیلم و موسیقی
  • بزرگترين وبسايت تفريحي و سرگرمي ايرانيان
  • اس اس استقلال
  • تبادل لینک هوشمند با تمام سایت و وبلاگها
  • قرمزته
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • لیست اس ام اس ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 581
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 303
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 771
  • بازدید ماه : 771
  • بازدید سال : 19,010
  • بازدید کلی : 865,022
  • کدهای اختصاصی