loading...
دنيــــــاي sMs
بازدید : 325 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)
زیباترین شب زمین شب پر از نگاه تو / دعای من برای تو ، خدای من پناه تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی پنجره ای ، غریبه ای  در وهمی / عشق است اگر از آن نداری سهمی

 فهمیدن عشق عاشقی می خواهد / یک روز بزرگ می شوی می فهمی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش میشد با تو بودن را نوشت / تا که زیبا را کشم بر هرچه زشت

کاش میشد روی این رنگین کمان / می نوشتم تا ابد با من بمان

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد / و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد
دفتر قلب مرا وا کن و نامی بنویس / سند عشق به امضا شدنش می ارزد
گرچه من تجربه‌ای از نرسیدن‌هایم / کوشش رود به دریا شدنش می ارزد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



زمستون داره میرسه .. سردت شد خبرم کن تا بیام واست بسوزم رفیق.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
درون سیــــنه ام صد آرزو مرد گل صد آرزو نشکفته پژمرد
دلم بی روی او دریای درد است همین دریا مرا در خود فرو برد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر ماه بودی به صد ناز شاید شبی بر لب بام من مینشستی
وگر سنگ بودی به هر جا که بودم مرا میشکستی مرا می شکستی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کجای قصه خوابیدی که من تو گریه بیدارم که هر شب هرم دستاتو به آغوشم بدهکارم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای آنکه به جز تو هوایی به سرم نیست جز یاد عزیزت کسی در نظرم نیست
جز یاد عزیزت کسی همسفرم نیست مرا یاد دگر نیست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گوشی رو بردار تا بگم دلم بازم تنگه برات! بذار هوای خونه مون، تازه شه از رنگ صدات!
یه تلفن گریه دارم! یه عالمه حرف حساب!خودت بگو که این سوال، تا کی می مونه بی جواب؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شادم که هم چو شاخه خشکی باز در شعله های قهر تو می سوزم
گویی هنوز ان تن تب دارم کز افتاب شهر تو می سوزم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
دیشب در جاده های سکوت در ایستگاه عشق هر چه منتظر ماندم
کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد و من تنهاتر از همیشه به خانه بر گشتم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیهوده در اضطراب ماندیم همه / در تاب و تب و عذاب ماندیم همه
این ساعت زنگ خورده هم زنگ نزد / عشق آمد و رفت و خواب ماندیم همه
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جانا ز دست عشق تو ، یک دم نباشد راحتم / هر شب خیالت را کشم ، ای ماه تابان در برم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سرخ شد آیینه از هرم نگاه من و تو / بهتر از عشق کسی نیست پناه من و تو
هنر عاشقی امروز پسند همه نیست / که محبت شده اینگونه گناه من و تو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • طب سنتی
  • تاپ کرک
  • دارو گیاهی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دعا و راز و نياز
  • جديدترين اخبار فوتبالي ايران و جهان
  • عكس و اخبار بازيگرهاي ايراني
  • جديدتري اخبار حوادث
  • اخبار بروز سينماي ايران و جهان
  • هر چي كه بخواي هست
  • زیبایی , عکس , اس ام اس
  • **بروز ترین سایت ادنلود آهنگ**
  • sms عکس آهنگ فال اخبارپرسپولیس
  • فروش سرور ويسي كشي-كرك -ايدي مستر-كيلاگر
  • جديدترين و بهترين عكسها
  • آموزش هك
  • عشق
  • سایت اس ام اس و خنده
  • فیلم آموزش زناشویی
  • تبادل لینک
  • دانلود جدیدترین ترانه های ایرانی
  • دانلود نيو گيم
  • فروش بازي PS3
  • دنياي بازي كپي
  • مجله اینترنتی تاپ نت
  • همه چی برای دانلود....
  • قروقاطي
  • سایت تفریحی باحــال تــــــ حــــال ـــو
  • دانلود فیلم موزیک فیلم کتاب مجله عکس
  • دانشجويان نرم افزار
  • سایت سرگرمی و تفریحی First-fun
  • دانلود ياب
  • آْل دانلود
  • شهر عاشقان
  • بهترین ها برای دانلود
  • پرتال دانلود فیلم و موسیقی
  • بزرگترين وبسايت تفريحي و سرگرمي ايرانيان
  • اس اس استقلال
  • تبادل لینک هوشمند با تمام سایت و وبلاگها
  • قرمزته
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • لیست اس ام اس ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 581
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 303
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 794
  • بازدید ماه : 794
  • بازدید سال : 19,033
  • بازدید کلی : 865,045
  • کدهای اختصاصی