loading...
دنيــــــاي sMs
بازدید : 240 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)
گاه شبها تا سحر,یکریز یادت میکنم / ازسحر تا شام فردا نیز یادت میکنم

موجب شرم است من اینگونه یادت میکنم / وای بر من تا چه حد ناچیز یادت میکنم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای مه تابان ای تو بی همتا / ای تو عشق من، تنهای تنها

ای بهار من ،برتو دل بستم / پیش من بازآ ، بی تو بشکسته ام


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ماهی تو، که بربام شکوه آمده است / آیینه  ز دستت  به ستوه  آمده است

خورشید اگر  گرم تماشای تو نیست  / دلگیر نشو  ز پشت کـوه  آمده است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 


شبیه موی بلندت که شانه میخواهد / دلم برای تپیدن بهانه میخواهد
تمام حرف من این است قسم به لبخندت / که خاک پای تو هم آشیانه میخواهد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک پلک زدن فاصله از تو تا من / باید بزنیـــم  پلک  یا تو یا من
هر چند که گفتند گناه است این کار / اما تو یکی بزن گناهش با من

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر چند که نیستی به یادت هستم / من چشم به ره در انتظارت هستم
من بی تو وجود خویش را نشناسم / چون آینه محتاج نگاهت هستم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آمد آن احساس ها را پس گرفت  / از غزل ها لفظ "ما" را پس گرفت
در دلم احساس مجنون زنده است / یادش آمد...ادّعا را پس گرفت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حسی دارم ، اگـــــر بدانی بد نیست / شعری گفتم تو هم بخوانی بد نیست
الآن  خیلی دلم بـرایت تنگ است / در هــر صورت خبر رســانی بد نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای دل، دل سودا زده، سامانم کـو؟ / ای کالبد تهی شده جـــــــانم کـو؟
امـــروز که از همیشه مشتاق ترم / ای خانه ی سوت و کور مهمانم کو؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نسبت به تو  حس  کور  میـلی دارم / دور و بـــــــر خود  هـــزار  لیـلی دارم
من نــاز نمی خرم  شما هم نفروش / چون عاشق کشته مرده خیلی دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مــــارا  نکشان  به سوی  لبهای  خودت / بر گـــــرد برو  بخواب  در جـــــای  خودت
می خواهی اگر ببوسمت حرفی نیست / امـــــا همه ی  عــواقبش  پــــای خودت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از بس که درون سـیـنـ ـه  تنهـا مـــانده / در مـــانده ا م از  دست دل وا مـانده
در داخل سیـ ـنـ ه درد شیرینی هست / آیــــا دل من پیش شمـا جـا مــانده !؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بسیـار تماشایی و آراسته ای / از رونق مـاه آسمان کاسته ای
انگار نه انگار که مارا دیدی / از روی کدام دنده بر خاسته ای؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سر کش بـودم به حیله رامم کردی / ای افسونگر ،چه پخته خامم کردی
خوش چرخـاندی کمند گیسویت را / در تـــــاریکی  اسـیر دامـم کـــردی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در دیده ی تـو رمز نهانی پیداست / در جام نگاه تو جهانی پیداست
کَس ره  نبرَد  درون آن قلعه ی راز / کز بام و برَش تیر و کمانی پیداست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کوهی بودم، به پــای تو گَـرد شدم  / بـــازیچه ی بـــاد های ولگرد شدم
تـــا د ر دل من حلول کردی ای ماه / انگشت نمای مرد و نـــا مرد شدم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بـا آمدنت  بهــانه پـیدا  شده است / خورشید میـــان خانه پیدا شده است
ما  نیم نظر  چشم به هم  دوخته ایم / یک لحظه ی شاعرانه پیدا شده است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این قدر خیـــال هـــــای بیهــوده نبـاف / ماییم و ،دو خط رباعی و، یک دل صاف
در آینه ی دلم  به جز عکس تو نیست / شک داری اگـــــر  بیــا دلم را بشکاف

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • طب سنتی
  • تاپ کرک
  • دارو گیاهی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دعا و راز و نياز
  • جديدترين اخبار فوتبالي ايران و جهان
  • عكس و اخبار بازيگرهاي ايراني
  • جديدتري اخبار حوادث
  • اخبار بروز سينماي ايران و جهان
  • هر چي كه بخواي هست
  • زیبایی , عکس , اس ام اس
  • **بروز ترین سایت ادنلود آهنگ**
  • sms عکس آهنگ فال اخبارپرسپولیس
  • فروش سرور ويسي كشي-كرك -ايدي مستر-كيلاگر
  • جديدترين و بهترين عكسها
  • آموزش هك
  • عشق
  • سایت اس ام اس و خنده
  • فیلم آموزش زناشویی
  • تبادل لینک
  • دانلود جدیدترین ترانه های ایرانی
  • دانلود نيو گيم
  • فروش بازي PS3
  • دنياي بازي كپي
  • مجله اینترنتی تاپ نت
  • همه چی برای دانلود....
  • قروقاطي
  • سایت تفریحی باحــال تــــــ حــــال ـــو
  • دانلود فیلم موزیک فیلم کتاب مجله عکس
  • دانشجويان نرم افزار
  • سایت سرگرمی و تفریحی First-fun
  • دانلود ياب
  • آْل دانلود
  • شهر عاشقان
  • بهترین ها برای دانلود
  • پرتال دانلود فیلم و موسیقی
  • بزرگترين وبسايت تفريحي و سرگرمي ايرانيان
  • اس اس استقلال
  • تبادل لینک هوشمند با تمام سایت و وبلاگها
  • قرمزته
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • لیست اس ام اس ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 581
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 303
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 803
  • بازدید ماه : 803
  • بازدید سال : 19,042
  • بازدید کلی : 865,054
  • کدهای اختصاصی