loading...
دنيــــــاي sMs
بازدید : 431 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (1)

نکته :

 پیامک های غیر اخلاقی و خلاف عرف اجتماعی درج نخواهد شد .

 تا حد امکان سعی کنید اس ام اس های خودتون رو به زبان فارسی ارسال کنید .

 بدلیل حجم بالای پیامک های زیبای شما ، امکان پاسخ گویی وجود ندارد .

 در بخش اس ام اس های ارسالی ، امکان وجود اس ام اس تکراری هست .

 برای خواندن جدیدترین ها ، میتوانید از ستون سمت راست سایت

 بر روی موضوع اس ام اس هاي شما کلیک کنید .

 متاسفانه بعضی از پیامک ها به صورت ناقص دریافت میشود

 در صورتی که پیام شما در سایت درج نشده ، آن را دوباره ارسال نمائید .

 اس ام اس های خودتون رو به شماره 09386428416 ارسال کنید .

 با تشکر فراوان از شما دنيـــــــاي اس ام اس

 

۰۹۳۸۲۷۱xx88

جسارت میخواهد نزدیک شدن ب افکار دختری ک روزها..

مردانه با زندگی میجنگد..اما شب ها..

بالشش از هق هق های دخترانه اش خیس است..

سمیرا از تهران

.

.

 

.
۰۹۱۲۱۵۰xx99

طرح جدید رفاقت : (گلبولای سفیدم فدای میکروبای وجودت)

.

.

.

۰۹۱۹۱۱۶xx51

برآنچه گذشت وآنچه شکست حسرت نخور،زندگی اگرزیبا بودباگریه شروع نمیشد..

.

.

.

۰۹۳۷۴۹۹xx34

مهم نیست که قفلها دست کیست ؟ مهم اینست که کلیدها دست خداست .

.

.

.

۰۹۳۸۳۹۴xx86

هستی عزیزواسه دلم عزیزم،

کاش باشی که من دنیاروزیرپات بریزم

.

.

.

۰۹۳۸۰۰۵xx95

رفتم برات یه ساعت بخرم ولی هرچی گشتم

هیچ ساعتی مثل ساعت های که با هم بودیم قشنگ نبود

تقدیم به عشقم پریسا ( پیمان از اسلامشهر )

.

.

.

۰۹۳۹۱۶۰xx69

نه صدایش را نازک میکرد و نه دستش را آردی از کجا باید به گرگ بودنش شک میکردم؟!

.

.

.

۰۹۳۹۷۲۹xx54

هیچکس همراه نیست …‎ ‎”تنهای اول”

.

.

.

۰۹۳۹۷۲۹xx54

من را زیر خاکستر جا گـــــذاشتـــــــی!!!

آهـــــــایـــــــــــــ.. .

با توام…

تــــــــــــــــــــــــ ـو یادتـــــ نـــرود!!!

من به خاطرتــــــــو

آتـــــــش گـــرفته ام….

“تنهای اول”

.

.

.

۰۹۳۸۴۵۱xx42

حلالم کن اگر دوری اگر دورم/اگر با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم

بگو عادت کنم بی تو که میدونی، نمیتونم/ که میدونی نفس هامو به دیدار تو مدیونم.

.

.

.

۰۹۳۸۴۵۱xx42

تو را آرزو نخواهم کرد،تو را لحظه ای خواهم پذیرفت،

که خودت بیایی،بادل خودت،نه به آرزوی من…

.

.

.

۰۹۳۸۷۱۷xx12

همیشه میگفتن پیدا کردن دوست خوب چقد سخته

اما من باورم نمیشد تا اینکه تو رو دیدم که برای پیدا کردن من چقد زحمت کشیدی.؟!

.

.

.

۰۹۱۹۰۳۷xx97

انچنان رسم وفا مرده که ترسم روزی/لیلی گرزنده شود یادی زمجنون نکند.

.

.

.

۰۹۳۶۳۳۹xx30

چه زود سهم روزهاى خوب، “یادش بخیر” میشود…!

یه نفر

.

.

.

۰۹۳۵۴۹۹xx72

کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه:

حالت چطوره؟و تو جواب میدی “خوبم”

کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه:

“میدونم خوب نیستی…”

“وحید.ک”

.

.

.

۰۹۳۵۴۹۹xx72

هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن…

به هر حال دارم فراموش می کنم فراموش شدنم را…

‏”وحید.ک”

.

.

.

۰۹۱۹۹۳۳xx56

شلوار مرد که دو تا شد . . . . . . . . . . حال می کنه

.

.

.

۰۹۳۵۶۵۳xx26

هر که از تن بگذرد جانش دهند هر که جان درباخت جانانش دهند

هر که گردد مبتلای درد عشق از وصال دوست درمانش دهند

هر که بی سامان شود در راه عشق در دیار دوست سامانش دهند

.

.

.

۰۹۳۶۸۳۵xx95

مسعود جان دوستت دارم …

(همسرت زهرا از تهران)

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

آخر قصه را بردار و با خودت ببر…

همان یکی بود یکی نبود , همان گنبد کبود را برای من بگذار…

در فکر شروعی دوباره ام!

من بودم و هنوز کس دیگری نبود!!!

“سارا”

.

.

.

۰۹۱۷۴۲۱xx31

نقاش نیستم ولی لحظه های بی تو بودن را درد میکشم

.

.

.

۰۹۱۷۴۲۱xx31

هوا گرفته بود و باران میبارید.کودکی آهسته گفت:خدایا گریه نکن,درست میشه

.

.

.

۰۹۳۷۱۰۸xx27

این حدیث دل بود، تصنیف نیست… شیعه در محشر بلاتکلیف نیست…

شیعه راهش در مسیر اولیاست… شیعه مولایش علی مرتضی است…

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین

بولایة علی بن ابیطالب، امیرالمومنین، و الائمه المعصومین علیهم السلام،

عید تولد فخر البشر علی مرتضی و روز پدر بر شما و خانواده محترم مبارک

.

.

.

۰۹۳۹۳۷۵xx36

همیشه یکی هست که درد دلت رو بهش بگی

ولی…

وای از اون روزی که همون بشه درد دلت!!!

.

.

.

۰۹۱۲۱۵۰xx99

یعنی امسال

با این حرفا همون جوراب و عرقگیر سالهای قبل رو هم میخواین بپیچونین؟

البته و صد البته که هر روز روز زن است!

.

.

.

۰۹۳۶۱۷۸xx76

بهترین اشخاص،کسانی هستندکه اگر از آن ها تعریف کردید،خجل شوند

واگر بد گفتید، سکوت کنند.

.

.

.

۰۹۳۵۴۳۵xx51

اگر فشار هوا رو۶۰برابرکنن, ۸تا بست بهم ببندن

لای ۱۰دور پارچه بپیچننم..بازم تشتکم از ‘مرامت’میپره رفیق.

چاکررفقای بامرام!

Alirezaa-teh

.

.

.

0917613xx69

نیستم بیگانه هستم آشنایت یاعلى / از ازل دلداده برمهر و ولایت یاعلى

تا جمال خویش را درکعبه حق ظاهر کند/ پرده گیرد ازجمال دلربایت یا على

میلاد مولاى متقیان و روز مرد بر شما مبارک باد

.

.

.

۰۹۱۷۹۰۶xx69

دلگیرم از مرغ هایی که دانه خوردنشان پیش ما بود،

ولی برای دیگری تخم می گذارند،

برو مرغ من ولی بدان بوی کباب شدن گوشتت روزی به مشامم می رسد . . .

.

.

.

۰۹۱۷۹۰۶xx69

برای دلم گاهی پدر میشوم! خشمگین میگویم: بس کن؛تو دیگر بزرگ شدی!

.

.

.

۰۹۱۷۹۰۶xx69

در رفاقت مادرم قهرمان شد. . . خداحافظ رفیق. . .

(فرزانه)

.

.

.

۰۹۱۹۵۱۹xx53

“هست” را اگر قدر ندانی میشود “بود” !

.

.

.

۰۹۳۸۱۰۶xx69

فیلمهای درحال اکران درکرج:

شبهای آق تـپه(اکشن)

گذری درباغ فاتح (عاشقانه).

مرا به کمال آباد نبر(ترسناک).

دوزخ برزخ مهرشهر(معناگرا).

شبهای جهانشهر(غیرمجاز)!

کوچه پس کوچهای حصارک(پلیسی)

گنده لاتهای عظیمیه(کمدی)

پیشاهنگی آباد میشود(تخیلی)

…ramin…

.

.

.

0935734xx73

درانتهای نگاهت کلبه ای میسازم تامبادا بگویی ازدل برود هرانکه از دیده رود.

.

.

.

۰۹۳۶۰۵۳xx18

پشت چراغ قرمز ، پسرکی با چشمانی معصوم و دستانی کوچک گفت :

چسب زخم نمیخواهید؟ پنج تا،صد تومن ،

آهی کشیدم و با خود گفتم:تمام چسب زخمهایت راهم که بخرم،

نه زخمهای من خوب میشود نه زخمهای تو..

.

.

.

۰۹۳۵۶۵۳xx26

در برکه اشکم همه دم نقش تو دیدم، این هدیه خوبی است که از آب گرفتم،

هرگز نتوانی که ز من دور بمانی، چون در دل خود عکس تو را قاب گرفتم.

.

.

.

۰۹۳۹۴۳۶xx29

گرچه آلوده دنیای غریبم ،اما!

سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم

دل من عاطفه را میفهمد

به خودم می بالم…

با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم

.

.

.

۰۹۳۵۵۵۷xx15

توکیستى که من اینگونه بى توبى تابم

شب ازهجوم خیالت نمى بردخوابم

توچیستى که من ازهرموج تبسم تو

بسان قایق سرگشته روى مردابم

(رها)

.

.

.

۰۹۳۵۵۵۷xx15

زدردعشق توباکس حکایتى که نکردم

چراجفاى توکم شد؟شکایتى که نکردم؟

چه شدکه پاى دلم را،زدام خویش رهاندى

ازآن اسیربلاکش حمایتى که نکردم

رها

.

.

.

۰۹۳۸۴۵۱xx42

اسمت رو سیگارنوشتم تا بسوزه که وقتی سیگارتموم شد

فراموشت کنم ولی نمیدانستم که باهرپک اسمت میره تو نفسم

.

.

.

۰۹۳۸۴۵۱xx42

وقتی بهم میگی به اندازه ی برگ های درخت سیب خونمون دوست دارم

انقدرخوشحال میشم که فراموش میکنم زمستونه

.

.

.

۰۹۳۸۴۵۱xx42

دوستی شوخی سردآدماست بازی شیرین گرگم به هواست

واسه کشتن غرورمن وتو دوستی توطئه ثانیه هاست

.

.

.

۰۹۳۸۴۵۱xx42

خوشبختی را دیروز به حراج گذاشتند ولی حیف من زاده امروزم

خدایا جهنمت فرداست پس چرا امروز میسوزم

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

دراز کشیدم

تا قصه ى رسیدنمان را براى خودم تعریف کنم

خوابم برد…،

لعنتى

ما هیچ جوره به هم نمى رسیم!!!

“سارا”

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

حماقت که شاخ و دم ندار!

حماقت یعنى من که

اینقدر مى روم تا تو دلتنگ من شوى!

خبرى از دلتنگى تو نمى شود!

برمیگردم چون

دلتنگ مى شوم!!!

“سارا”

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

وقتى کسى تصمیم میگیره بره

حتى اگه نره!

دیگه پیشت نیست…

“سارا”

.

.

.

۰۹۳۷۳۰۴xx12

چه راحت نوشتیم بابا نان داد,

بی آنکه بدانیم بابا چه سخت برای نان همه جوانیش را داد.

روز اسطوره های زندگیمان روز پدرمبارک و به روح پدران ازدنیا رفته فاتحه اى بخوانیم

.

.

.

۰۹۳۷۰۱۱xx58

تنهایی راترجیح میدهم. به تن هایی که روحشان بادیگریست.

.

.

.

۰۹۳۸۶۳۵xx47

بایدبدجنس باشی ……!!!
تا عاشقت باشند……!!!
بایدخیانت کنی ……!!!
تادیوونه ات باشن…..!!!
بایدهی رنگ عوض کنی ….!!!
تادوستت داشته باشن ……!!!
اگه ساده ای آخ …..
اگه ساده ای فریاد
، اگه یک رنگی …..!!!
اگه حقیقت وراستی …..!!!
همیشه تنهایی …!!؟؟

.

.

.

۰۹۳۰۵۳۴xx81

ای دلم دیدی که ماتت کردورفت!

خنده ای برخاطراتت کردورفت!

من که گفتم این بهار,افسردنیست!

من که گفتم این پرنده رفتینیست!

وای عجب کاری به دستم داد دل

هم شکست هم شکستم داد،دل!

.

.

.

۰۹۳۶۵۹۴xx96

به سلامتی اونایی که تو همه چیز دنیا فقط آرزو دارن و حسرت . . .

.

.

.

۰۹۳۸۶۵۷xx82

آنقدخودمو واسش کوچیک کردم که فکرنکنه ازش بزرگترم

افسوس که منوبخاطرکوچیک بودنم تنهاگذاشت

سارا

.

.

.

۰۹۳۷۶۹۸xx30

S/9>>/>jl >l>Sl

فارسیه

بادقت بخون

نوشته:

اى داد از درد دورى

.

.

.

۰۹۳۷۶۹۸xx30

سلامی به سلامتی زنجیری که صد سال

زیر برف وبارون میمونه .میپوسه ولی از هم جدانمیشه

امید وارم که بمونیم بپوسیم ولی از هم جدا نشیم .

فرستنده : نقوی

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

زن غضنفر به شوهرش میگه به مناسبت روز زن برام آواز بخون!

میگه:یه حلقه طلایی اسمتو روش نوشتم برو بیار پاکش کنم ری*دم تو سرنوشتم!

{شاید یک عاشق}

.

.

.

۰۹۳۵۵۵۷xx15

درددل که میکنى ضعف هایت دردهایت رامیگذارى درسینى وتعارف میکنى!

که هرکدامش راکه میخواهندبردارندتیزکنندتیغ کنندوبزنندبه روحت…

(رها)

.

.

.

۰۹۳۵۵۵۷xx15

دیگرهیچ چیزمشترکى بین مانیست تنهاآسمانمان یکیست…

‏(رها)

.

.

.

۰۹۳۵۵۵۷xx15

‏”عقاب”همیشه تنهاست اما”لاشخورها”همیشه باهم هستند

(رها)

.

.

.

۰۹۳۹۰۱۳xx20

با زیر مخالفى بگو بم بشوم/لبخند بزن مقابلت خم بشوم/

تو یک کلمه بگو که حواى منى/من امضا مى دهم که آدم بشوم

.

.

.

۰۹۱۵۶۸۷xx79

ما با تو که روبرو شدیم آقاجان!
پیش تو بى آبرو شدیم آقاجان!
خواندیم تو را و خودمان خوابیدیم
چوپان دروغگو شدیم آقاجان!
نه شرم و حیا، نه عار داریم از تو
اما گله بى شمار داریم از تو
ما منتظر تو نیستیم آقاجان
تنها همه “انتظار” داریم از تو
جهت سلامتى وتعجیل درفرج مولا صلوات
التماس دعا
“رابو”

.

.

.

۰۹۱۵۶۸۷xx79

مرا ببخش اگر ساده بودنم دلت را زد

مرا ببخش اگر عشق ورزیدنم چشمانت را بست

میروم تا آنان که تواناترند تو را به پوچ بودنت برسانند.

“رابو”

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

واکنش زنها بعد از نگاه شوهرشون …

زن اروپایی: عزیزم این نگاهت رو دوست دارم…

زن ایرانی: چیــــــــــــــه؟ بیا منو بخـــــــــــور.

“سارا”

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

بعدأ

چندم تقویم است؟؟!!؟؟

قرار

دارم…..!!

“سارا”

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

من که نقاشى ام تعریفى ندارد…

لااقل خودت

راهت را بکش و برو!

“سارا”

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

حالم خوب است!

اما

دلم تنگ آن روزهایى است

که مى توانستم از ته دل بخندم…

“سارا”

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

خودم را به هزار راه مى زنم!

به هزار کوچه!

به هزار در!

نکند یاد آغوشت بیفتم…

“سارا”

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

چى شد سیگارى شدى؟ یه شب بارون میومد؛ خیلى تنها بودم

چى شد ترک کردى؟ یه شب بارون میومد؛ دیگه تنها نبودم

چى شد الکلى شدى و سیگارو دوباره شروع کردى؟

یه شب بارون میومد؛ دوباره تنها شدم

چى شد آوردنت اینجا بستریت کردن؟

یه شب بارون میومد؛ خیلى تنها بودم؛ تو خیابون دیدمش؛ اون تنها نبود…

“سارا”

.

.

.

۰۹۳۶۵۹۹xx04

چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم…

تمبرو پاکت هم هست ویک عالمه حرف ،کاش کسی جایى منتظرم بود …

.

.

.

۰۹۳۶۵۹۹xx04

اینقدر تنها شدم که اگه یه پشه بیاد تو اتاقم عمرا بزارم که بره.

.

.

.

۰۹۳۷۹۱۹xx25

1 سىسى دوستت دارم, یک قطره عاشقتم یک لیتر به فکرتم یک بشکه دروغ گفتم .

.

.

.

۰۹۳۸۳۷۸xx56

پست ترین آدماکسایی هستن که به دست گذاشتن رو نقطه ضعف دیگران بگن شوخی…

ح_بلوچستان

.

.

.

۰۹۳۶۲۷۰xx74

این تو نیستی که مرا از یاد برده ای.

این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند

.

.

.

۰۹۳۶۵۹۴xx96

چه ساده تموم شد . تو رفتی . . من رفتم از دست . . .

.

.

.

۰۹۳۶۵۹۴xx96

قلبم هزار بار شکسته ولی هنوز هم داره کار میکنه . .

نمیدونم از خوش شانسیه یا بد شانسی . . .

.

.

.

۰۹۳۷۴۶۳xx79

یک بار خواب دیدنه تو به تمام عمر می ارزد

پس نگو که رویایه دور از دسترس خوش نیست قبول ندارم..

سایه نشین

.

.

.

۰۹۳۷۴۶۳xx79

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت ، باز آواره تنهایی چاهم بکنی … !

سایه نشین

.

.

.

۰۹۳۷۴۶۳xx79

من ان زلال پرستم در اب گند زمان که فکره صافی ابی چنین لجن بودم..

سایه نشین

.

.

.

۰۹۳۷۴۶۳xx79

سرگذشتمان این چنین شد: ما به دنیا آمدیم.. اما.. دنیا به ما نیامد..

سایه نشین

.

.

.

۰۹۳۹۹۰۵xx61

ای فلک من را نمیزادی اجاقت کوربود؟؟؟/من که خودراضی به این خلقت نبودم زوربود،/

من که باشم یانباشم کاردلبرلنگ نیست،/ من بمیرم یابمانم هیچ کس دلتنگ نیست..

سمیه

.

.

.

۰۹۳۹۹۰۵xx61

خدایادرافرینش مردها کیفیت را فدای کمیت نکن

کمترخلق کن ولی آدم خلق کن،

پیشاپیش روزشون بخوره تو سرشون.

سمیه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط migmig.in در تاریخ 1348/10/11 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

ميگ ميگ را فراموش نكنيد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • طب سنتی
  • تاپ کرک
  • دارو گیاهی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دعا و راز و نياز
  • جديدترين اخبار فوتبالي ايران و جهان
  • عكس و اخبار بازيگرهاي ايراني
  • جديدتري اخبار حوادث
  • اخبار بروز سينماي ايران و جهان
  • هر چي كه بخواي هست
  • زیبایی , عکس , اس ام اس
  • **بروز ترین سایت ادنلود آهنگ**
  • sms عکس آهنگ فال اخبارپرسپولیس
  • فروش سرور ويسي كشي-كرك -ايدي مستر-كيلاگر
  • جديدترين و بهترين عكسها
  • آموزش هك
  • عشق
  • سایت اس ام اس و خنده
  • فیلم آموزش زناشویی
  • تبادل لینک
  • دانلود جدیدترین ترانه های ایرانی
  • دانلود نيو گيم
  • فروش بازي PS3
  • دنياي بازي كپي
  • مجله اینترنتی تاپ نت
  • همه چی برای دانلود....
  • قروقاطي
  • سایت تفریحی باحــال تــــــ حــــال ـــو
  • دانلود فیلم موزیک فیلم کتاب مجله عکس
  • دانشجويان نرم افزار
  • سایت سرگرمی و تفریحی First-fun
  • دانلود ياب
  • آْل دانلود
  • شهر عاشقان
  • بهترین ها برای دانلود
  • پرتال دانلود فیلم و موسیقی
  • بزرگترين وبسايت تفريحي و سرگرمي ايرانيان
  • اس اس استقلال
  • تبادل لینک هوشمند با تمام سایت و وبلاگها
  • قرمزته
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • لیست اس ام اس ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 581
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 303
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 613
  • بازدید ماه : 613
  • بازدید سال : 18,852
  • بازدید کلی : 864,864
  • کدهای اختصاصی