loading...
دنيــــــاي sMs
بازدید : 531 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (1)

نکته :

 پیامک های غیر اخلاقی و خلاف عرف اجتماعی درج نخواهد شد .

 تا حد امکان سعی کنید اس ام اس های خودتون رو به زبان فارسی ارسال کنید .

 بدلیل حجم بالای پیامک های زیبای شما ، امکان پاسخ گویی وجود ندارد .

 در بخش اس ام اس های ارسالی ، امکان وجود اس ام اس تکراری هست .

 برای خواندن جدیدترین ها ، میتوانید از ستون سمت راست سایت

 بر روی موضوع اس ام اس هاي شما کلیک کنید .

 متاسفانه بعضی از پیامک ها به صورت ناقص دریافت میشود

 در صورتی که پیام شما در سایت درج نشده ، آن را دوباره ارسال نمائید .

 اس ام اس های خودتون رو به شماره 09386428416 ارسال کنید .

 با تشکر فراوان از شما دنيـــــــاي اس ام اس

 

۰۹۱۷۸۳۴xx57

من چقدراحساس خوشبختی میکنم

وقتی میبینم کسیودارم که مثل هیچکس نیست؛

خداجونم بی خیال دنیا!خودتو ازم نگیر باتو هیچ کمبودی ندارم بهترینم

.

.

.

۰۹۱۷۸۳۴xx57

همیشه تو بن بست زندگى همه برمیگردن سراغ عشق اولشون!

اما چه سخته اون روزى که عشق اولت رفته باشه سراغ عشق اولش!!

.

.

.

۰۹۱۷۸۳۴xx57

تنهاکدام شانه تکیه گاه توست؟

دائم به این سوال خودم فکرمیکنم

درمن صداشکسته وفریادمرده است

اینک به بغض لال خودم فکرمیکنم

سهم تمام عاشقان سیب سرخ نیست

پس من به سیب کال خودم فکرمیکنم

مرضیه

.

.

.

۰۹۱۷۸۳۴xx57

بین این آدما باید عاقلانه زندگى کرد نه عاشقانه …

اونیکه قدش به عشق نمیرسه غرورتم بزارى زیر پاش بازم بهش نمیرسه.

مرضیه

.

.

.

۰۹۳۶۳۱۰xx23

ازاعتکاف کننده ای پرسیدند:

چه حسی داری؟
گفت: حس اصحاب کهف
گفتند: چرا؟

گفت: سه روز رفتم تو مسجد اومدم بیرون قیمت نون سه برابرشد!

فاطیما

.

.

.

۰۹۳۶۹۱۱xx63

ملامحمدباقر مجلسی فرمودند مشغول مطالعه بودم به این دعارسیدم

وآن را خواندم

<<بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله من اول الدنیا

الی فناءها ومن الاخره الی بقاءهاالحمدلله علی کل نعمه واستغفرالله

من کل ذنب واتوب الیه و هوارحم الراحمین>>

بعداز یک هفته مجدد خواستم آن رابخوانم که درحالت مکاشفه

ندایی شنیدم از ملاﺋک که ماهنوزاز نوشتن ثواب قراﺋت قبلی

فارغ نشده ایم

التماس دعا

.

.

.

۰۹۳۶۹۱۱xx63

میدونی بهترین یونجه مال کجاست؟

نمیدونی عیب نداره ازیه گاودیگه می پرسم.

.

.

.

۰۹۳۶۹۱۱xx63

توقلبم نوشتم ورود ممنوع حالاکه وارد شدی میگم خروج ممنوع

.

.

.

۰۹۳۶۹۱۱xx63

اگه صدامو میشنوی دیگه ازم جدانشو دنیابهم وفانکرد تو دیگه بی وفا نشو

.

.

.

۰۹۳۶۹۱۱xx63

در روز بارانی چتر الگوی فداکاریست،پس چتری باش برای آنکه دوستش داری

.

.

.

۰۹۳۸۳۷۸xx56

توکوره راه زندگی به بهترینهابرسی،خوبی برای توکمه،به هرچه میخوای برسی..

.

.

.

۰۹۳۸۳۷۸xx56

درآروزهایت مراجاکن چون من درزیباترین دعاهایم تورایادکردم.

ح_بلوچستان

.

.

.

۰۹۳۸۳۷۸xx56

اگرمیدانستم انسانهاراب خاک میسپارند،خاک میشدم تاتورا ب من بسپارند

ح_بلوچستان

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶×۶۲

بفرمایید شام در مازندران:

شب اول خونه ی صغرا خاله: پیش غذا: ( لوبیا پته با نارنج او )

غذای اصلی: ( کهی پلا با گوجه خورش با بینگوم )

دسر: ( پشته زیک با دونه )

سورپرایز: ( چکه سما با آهنگ عظم لای لای )

* تیرداد از استان مازندران، شهرستان بهشهر *

.

.

.

۰۹۳۳۴۸۴xx42

گهگاهی که به درد دل خودمیخندم،خلق دارندتصورکه دلی خوش دارم،

ای نازنین من زندگی بایدکردگاه بایک گل سرخ گاه بایک دل تنگ. . .

.

.

.

۰۹۳۳۴۸۴xx42

خداوندااگرروزی بشر گردی،زحالم باخبر گردی

پشیمان میشوی ازقصه خلقتmازاین بودن ازاین بدعت ،

خداونداتومیدانی که انسان بودن وماندن در این دنیادشواراست ،

چه زجری میکشدآن کس که انسان است وازاحساس سرشار است. . .

.

.

.

۰۹۳۳۴۸۴xx42

هیچ وقت خودت رو برای کسی شرح نده

کسی که تورادوست داشته باشدنیازی به این کارندارد

وکسی که تورادوست ندارد آن راباورنخواهدکرد. .

.

.

.

۰۹۳۳۴۸۴xx42

سلام بچه ها توزندگی من یه مشکل بزرگ پیداشده

براحل شدنش خیلی ازهمگی التماس دعا دارم دوستون دارم بوس. . . .

.

.

.

۰۹۳۳۴۸۴xx42

ازخدابخواه تاچشمانت مشتاق کسی باشدکه رمزنگاهت رابداند..

.

.

.

۰۹۳۳۴۸۴xx42

اگه میدونستی قطره بارون وقت دورشدن ازابراچه حسی داشت

اگرمیدونستی یه بندر وقت رفتن کشتی ها چه تنها میشه،

اگرمیدونستی درخت کاج وقت پرکشیدن پرنده هاچه غمگین میشه،

اگرمیدونستی رفتنت چه آتشی به جونم کشید

اون وقت این قدرراحت نمیگفتی خداحافظ. .

.

.

.

۰۹۳۳۴۸۴xx42

ناامیدانه زدم تکیه به دیوارزحسرت ناامیدی نکشیدی که بدانی چه کشیدم..

.

.

.

۰۹۳۳۴۸۴xx42

عشق گلی است که اگربه قصدتجزیه وتحلیل پرپرکنید،

هرگزقادر نخواهیدبودآن را دوباره جمع کنید‎;-(‎

.

.

.

۰۹۳۳۴۸۴xx42

ای ساده دل بکش درد که حقت این است،از زمانه بشوسردکه حقت این است،

هرچه گفتم مشوعاشق نشنیدی،بکش ازمردم نامرد حقت این است.

.

.

.

۰۹۳۳۴۸۴xx42

مراقب گرمای دلت باش تاکاری که زمستان بازمین کرد زندگی بادلت نکند..

.

.

.

۰۹۳۳۴۸۴xx42

سرنوشت تصمیم میگیردکه درزندگی با چه کسی ملاقات کنی

اماتنهاقلب توست که میتواندتصمیم بگیرد چه کسی درزندگی توباقی بماند.

.

.

.

۰۹۳۳۴۸۴xx42

فکرتنهایی نباش! تنهایی خودش تنهاست!تنهابه فکرکسی باش که بی توتنهاست..

.

.

.

۰۹۳۹۳۷۱xx85

چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار نیمه گم شده ات را کامل بیابی!!!

.

.

.

۰۹۳۹۳۷۱xx85

حاصل عشق مترسک به کلاغ ……… مرگ یک مزرعه است.

.

.

.

۰۹۳۹۳۷۱xx85

سالهاست که معنای این را نفهمیده ام ‏”رفت و آمد” یا ‏”آمد و رفت” ؟

آدمها می روند که برگردند یا می آیند که بروند…؟

.

.

.

۰۹۳۹۳۷۱xx85

توی دنیا آدمهای زیادی روی تختهای دونفره میخوابن،

اما قشنگ اینه که بعضی آدمها روی تخت های یکنفره به یاد هم بیدارن…

.

.

.

۰۹۳۹۳۷۱xx85

بعد رفتنت دو چیز مرا گریاند، یکی رفتن بی بهانه ات و دیگری ماندن بیهوده خودم…

.

.

.

۰۹۳۹۳۷۱xx85

هرگز فراموش نخواهم کرد که برای داشتن تو دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت.

.

.

.

۰۹۳۹۳۷۱xx85

کمی از غصه هایم یاد بگیر که وقتی بودی با فکر رفتنت

و وقتی رفتی با فکر برنگشتنت یک لحظه تنهایم نگذاشت…

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

قدر سکوتم را، در بهار نگاهت دریاب…. که به اندازه ى سکوتم، به یادتم….

” تیرداد “

.

.

.۰۹۳۶۳۱۰xx23

حماقت کہ شاخ و دم ندارد!
حماقت یعنےمن…
کہ آنقدرمیروم تاتودلتنگ من شوے!

خبرےازدلتنگےتونمےشود…
برمےگردم…
چون دلتنگ مےشوم!!!

فاطیما

.

.

.

۰۹۱۵۴۰۴xx49

الهی فندق بشى سنجاب بشم گازت بگیرم

بعدش سمى باشى مسموم بشم برات بمیرم!

.

.

.

۰۹۳۹۰۱۳xx20

عروس وارد مجلس عروسى میشه مادر شوهر میگه:

صلى الله محمد دشمن جونم آمد.

عروس میگه:عقرب زیر قالى خواستى پسر نیارى!!!

.

.

.

۰۹۳۶۳۱۰xx23

فرهادمیدونست۱۰۰سال نمیتونه کوه بکنه

فقط میخواست۱عمراسمش کنارشیرین بیاد

فاطیما

.

.

.

۰۹۳۶۳۱۰xx23

درسینہ دلےگمشده،تہمت بہ ک بندم؟
غیرازتوکسےراہ بہ این خانہ ندارد

فاطیما

.

.

.

۰۹۱۴۱۵۳xx31

یارو اسم دو تا دخترش گلنوش و بهنوش بوده، اسم سومی رو میذاره دم نوش!

.

.

.

۰۹۱۳۲۷۴xx50

نمیدانم… چرا بین این همه آدم پیله کرده ام به تو…

شاید فقط با تو پروانه میشوم “آه”

.

.

.

۰۹۱۵۶۸۷xx79

این دعا را منتشر کنیدوببینید چطور غمهایتان از بین میرود

((سبحان الله یافارج الهمّ ویاکاشف الغم فرّج همی ویسرّ أمری

و أرحم ضعفی و قلة حیلتی وأرزقنی من حیث لا أحتسب یارب العالمین))

حضرت محمد(ص)فرمودند هرکس مردم را از این دعا باخبر کند

در گرفتاریش گشایش پیدا میکند*

“رابو”

.

.

.

۰۹۱۵۶۸۷xx79

چشمهایم ازدلم رنجیده اند/هرچه رادل خواست آنهادیده اند/

درعوض یک کارمشکل خواستند/دیدن موعودازدل خواستند/

چون نباشددل پی دریای نور/بسته باشددیده هنگام ظهور/

مهدیا دل را خودت یاری بده/چشمهایم راتودلدارى بده.

فرج وظهور مولا صلوات

“رابو”

.

.

.

۰۹۱۵۶۸۷xx79

میگن پنجره ى دل آدماى مهربون رو به خدا باز میشه،

از اون پنجره من رو هم دعا کن

“رابو”

.

.

.

۰۹۱۵۶۸۷xx79

قانعم بیشترازاین چه بخواهم ازتو,گاه گاهى که کنارت نشینم کافیست,

گله اى نیست,من وفاصله هاهمزادیم گاهى ازدورتوراخواب ببینم کافیست

“رابو”

.

.

.

۰۹۳۶۳۳۹xx30

دلى که شکستى را گچ چاره نکرد… گل گرفتمش!

“باران”

.

.

.

۰۹۳۶۶۸۷xx27

ای که دردنیای من پیداوناپیداشدی/چشمهای روشنم راعاشق وشیداشدی/

ای توبارخش نگاهت بردل من تاخته/این دل من روبروی توخودش راباخته

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

آنقدر نفس مى کشم تا تمام شود همه نفس هایى که هى سراغ تو را مى گیرند!

“سارا”

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

بى احساس ترین آدم هاى امروز، با احساس ترین آدم هاى دیروزند! تقصیر تو نیست…

تو آدم بودى! من خدایت کردم…!

“سارا”

.

.

.

۰۹۱۷۱۷۵xx61

خداوندا لذتی بالاتراز بندگی کردن برای تو هست؟ خدایاآن ده ک آن به “

محمد

.

.

.

۰۹۳۶۶۱۶xx01

ساعت اتاقم از کار افتاده، از اونجایی که همه چی واسم یکنواخت شده،

احساس میکنم یه ساعت برنالد دارم که زمانش رو استُپ کردم،

حوصله ی استارت هم ندارم!

.

.

.

۰۹۱۵۶۸۷xx79

حرم حضرت رقیه’س’درمحاصره وهابیت است وتهدید به تخریب کرده اند،

امشب قرائت سوره حشر جهت شکست این توطئه، لطفانشر شود:فوری…!

“رابو”

.

.

.

۰۹۱۵۶۸۷xx79

فیض دوجهان به حب مولابسته است/برگوشه ای ازچادرزهرابسته است/

اجلاس گروه پنج ویک(۵+۱)یک شوخی است/ دنیابه گروه پنج تن وابسته است.

.

.

.

۰۹۱۱۷۵۰xx75

آهاىSMSبروپیش کسى که دارم به اون فکرمیکنم

اگرکارداشت مزاحمش نشو اگرخواب بودآروم ببوسش برگرد

اگربیداربود وتورا خواندبهش بگوخیلى گلی.

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

“مرد” اگر این غرور لعنتى و این اسم کاذب را با خود یدک نمى کشید!

مطمئن باش… از هر زنى بیشتر، مشتاق یک نوازش و یک آغوش بود!

“سارا”

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

فرض کن به عکاس بگویم:

تارهاى سپید را سیاه کند و چین و چروک ها را ماست مالى

و حتى از آن خنده ها که دوست دارى برایم بکارد

باز هم از نگاهم پیداست چقدر به نبودنت خیره مانده ام

“سارا”

.

.

.

۰۹۳۶۷۲۸xx57

امان از بـهانــه هایــــی که باید برایشان تا خـود صبـــح یواشکی اشک بریــــزی …

* تنهای بی سنگ صبور *

.

.

.

۰۹۳۶۷۲۸xx57

یه جسم بیست ساله یه تفکر هفت – هشت ساله

یه روح چهل ساله این منم!!

هنوز نسل آدم های داغون منقرض نشده…

* تنهای بی سنگ صبور *

.

.

.

۰۹۳۶۷۲۸xx57

چقدر شبیــه دریـــایـی تــــــــو . . . . .

مـدام زیـر پـای مـــرا خــالــی میکنــــــــــی !!!

* تنهای بی سنگ صبور *

.

.

.

۰۹۳۶۷۲۸xx57

این روزها به طرز عجیبی با خـودم می جنگم

که دیـده ها را نادیده بگیــرم و شنیــده ها را نشنیــــده …

* تنهای بی سنگ صبور *

.

.

.

۰۹۳۶۷۲۸xx57

زندگـی همیشـه در جریانه، ولی مشـــکل اینجاست :

کــه مـا رو در جــریان نمیـــذاره!!!

* تنهای بی سنگ صبور *

.

.

.

۰۹۳۶۷۲۸xx57

نکند صبر یک فریب بزرگ باشد چون سالهاست با غوره ها کلنجار میروم حلوا نمی شوند !!

* تنهای بی سنگ صبور *

.

.

.

۰۹۳۶۷۲۸xx57

نخواستنت را بلد نیستم نبودنت را یادم نده…

*تنهای بی سنگ صبور*

.

.

.

۰۹۳۶۷۲۸xx57

پرنده به دانه های روی دام خیره بود، چگونه بمیرد؟

گرسنه و آزاد ؟ یا سیر و اسیر ؟

* تنهای بی سنگ صبور *

.

.

.

۰۹۳۶۷۲۸xx57

من خیلی وقته کارت قرمزمو گرفتم فقط دارم آروم آروم زمین و ترک میکنم،

واسه وقت کشی ….

* تنهای بی سنگ صبور *

.

.

.

۰۹۳۶۷۲۸xx57

سرگذشت ما چنین بود :

ما به دنیا آمدیم دنیا به ما نیامد !

* تنهای بی سنگ صبور *

.

.

.

۰۹۳۶۷۲۸xx57

اشتباهم این بود هر جا رنجیدم خندیدم.

فکر کردند درد ندارد ضربه ها را محکمتر زدند !

* تنهای بی سنگ صبور *

.

.

.

۰۹۳۶۷۲۸xx57

دل شکسته ای کنار پنجره سیگار میکشید

خسته بود آنقدر که یادش رفت بعدازآخرین پک

سیگار را به پایین پرت کند نه خودش را.

*تنهای بی سنگ صبور*

.

.

.

۰۹۳۶۷۲۸xx57

حالا که خوب نگاه میکنم ما آدم ها به دست هم پیر میشویم نه به پای هم !

* تنهای بی سنگ صبور *

.

.

.

۰۹۳۶۷۲۸xx57

از تصادف جان سالم بدر برده بود و میگفت زندگی خود را مدیون ماشین مدل بالایش است .

و خدا همچنان لبخند می زد !

* تنهای بی سنگ صبور *

.

.

.

۰۹۳۶۷۲۸xx57

خـــــدایــــا . . . از این به بعد به مخلوقاتت یک مترجم ضمیمه کن

اینجا هیچ کس هیـچ کـس را نمی فهمد ..

* تنهای بی سنگ صبور *

.

.

.

۰۹۳۵۱۰۸xx73

همیشه ماندن نشانه عشق نیست،
گاهی باید رفت تا همیشه عاشق ماند!

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

شک کرده بودم کسى بین ماست!

حالا یقین دارم “من” بین دو نفر بودم!

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!

“سارا”

.

.

.

۰۹۱۹۱۱۶xx51

صداىخنده خداوندرامیشنوى؟دعایت راشنیده به آنچه که محال میپندارى میخندد!

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

” بگردم شه جانه براره” چیست؟

تشویق مازندرانى ها براى انجام کار سنگین که ازعهده خر هم بر نمى آید….!

” تیرداد، استان مازندران، شهرستان بهشهر “

.

.

.

۰۹۱۴۸۹۵xx68

یاغیش یاغاندا الیوی آچ توتابیلمدیغین دامجیلار قدر سنی سویرم

.

.

.

۰۹۱۴۸۹۵xx68

اگر دورم ز دیدارت دلیل بى وفایى نیست,وفا آنست که نامت را همیشه زیر لب دارم

.

.

.

۰۹۱۴۸۹۵xx68

تقدیم به قشنگ ترین بهانه زندگیم:

بدون تو زندگى را با همه زیبایى هایش براى لحظه اى

هر چند ناچیز نمى خواهم پس با من بمان که شمع هاى خاموشم پر از کهکشان شود.

.

.

.

۰۹۳۹۰۱۳xx20

گرچه از دورى این فاصله ها مایوسم از همین فاصله دور تورامى بوسم

.

.

.

۰۹۳۹۰۱۳xx20

همه دنیارونامرداگرفتن,وفارواز شمامرداگرفتن,

خبراومدکه مجنون و پریشب,باسه تالیلى گرفتن

.

.

.

۰۹۳۹۰۱۳xx20

بولاغین باشى سنسن ,بوداغین داشى سنسن ,

گؤزومون یاشى سنسن ,مینلرجه دوستوم اولسا ،دوستلارین باشى سنسن

.

.

.

۰۹۳۹۰۱۳xx20

زیر بارون گریه کردم تا تو اشکامو نبینى گم شدم تو خلوته شب تا که فردامو نبینى

.

.

.

۰۹۳۹۰۱۳xx20

Special coffee for YOU,

I’ve mixed it with friendship and happiness but NO sugar because

, I know YOU are already SWEET.

.

.

.

0939013xx20

آنکه مى گفت ز یک گل نشود فصل بهار,چه خبر داشت که همچون تو گلى مى روید

.

.

.

۰۹۳۹۰۱۳xx20

تواین گرما بیا دیونه گردیم,توحوض آب یخ وارونه گردیم,

که این گرماى سوزان کشت ما را,بیا براى هم هندونه گردیم

.

.

.

۰۹۳۹۰۱۳xx20

من توراای عشق از کف داده ام،هم خودم را هم تو را گم کرده ام ،

آن من عاشق آن من دیوانه را،من نمیدانم کجاگم کرده ام،

من نشانی های خود را میدهم، یک نفر باید مرا پیداکند،

یک نفر باید که با طوفان عشق، برکه خشکیده را دریا کند.

Sاز تبریز

.

.

.

۰۹۳۹۰۱۳xx20

عشق کلید شهر قلب است به شرط آنکه قفل دلت هرز نباشد که با هر کلیدى باز شود

.

.

.

۰۹۳۹۰۱۳xx20

تو را اى گل کماکان دوست دارم/به قدر ابر و باران دوست دارم/

کجا باشى کجا باشم مهم نیست/تورا تا زنده هستم دوست دارم

.

.

.

۰۹۳۹۰۱۳xx20

دوست داشتن کسى که سزاواردوستى نیست,اسراف درمحبت است

.

.

.

۰۹۳۹۴۸۳xx17

روزگاریست سهراب!!!

همه از هم دورند،همه ازهم بیزار،نارفیقی باب است نامردان بسیار،

کاش…به مامیگفتی خانه دوست کجاست!!!

.

.

.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

براى مردن هنوز کوچکم بمان! کافیست دوستم داشته باشى…

“سارا”

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حبيب در تاریخ 1348/10/11 و 17:18 دقیقه ارسال شده است

ممنون عالي بود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • طب سنتی
  • تاپ کرک
  • دارو گیاهی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دعا و راز و نياز
  • جديدترين اخبار فوتبالي ايران و جهان
  • عكس و اخبار بازيگرهاي ايراني
  • جديدتري اخبار حوادث
  • اخبار بروز سينماي ايران و جهان
  • هر چي كه بخواي هست
  • زیبایی , عکس , اس ام اس
  • **بروز ترین سایت ادنلود آهنگ**
  • sms عکس آهنگ فال اخبارپرسپولیس
  • فروش سرور ويسي كشي-كرك -ايدي مستر-كيلاگر
  • جديدترين و بهترين عكسها
  • آموزش هك
  • عشق
  • سایت اس ام اس و خنده
  • فیلم آموزش زناشویی
  • تبادل لینک
  • دانلود جدیدترین ترانه های ایرانی
  • دانلود نيو گيم
  • فروش بازي PS3
  • دنياي بازي كپي
  • مجله اینترنتی تاپ نت
  • همه چی برای دانلود....
  • قروقاطي
  • سایت تفریحی باحــال تــــــ حــــال ـــو
  • دانلود فیلم موزیک فیلم کتاب مجله عکس
  • دانشجويان نرم افزار
  • سایت سرگرمی و تفریحی First-fun
  • دانلود ياب
  • آْل دانلود
  • شهر عاشقان
  • بهترین ها برای دانلود
  • پرتال دانلود فیلم و موسیقی
  • بزرگترين وبسايت تفريحي و سرگرمي ايرانيان
  • اس اس استقلال
  • تبادل لینک هوشمند با تمام سایت و وبلاگها
  • قرمزته
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • لیست اس ام اس ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 581
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 179
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,234
  • بازدید ماه : 1,234
  • بازدید سال : 19,473
  • بازدید کلی : 865,485
  • کدهای اختصاصی