loading...
دنيــــــاي sMs
بازدید : 494 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (1)

نکته :

 پیامک های غیر اخلاقی و خلاف عرف اجتماعی درج نخواهد شد .

 تا حد امکان سعی کنید اس ام اس های خودتون رو به زبان فارسی ارسال کنید .

 بدلیل حجم بالای پیامک های زیبای شما ، امکان پاسخ گویی وجود ندارد .

 در بخش اس ام اس های ارسالی ، امکان وجود اس ام اس تکراری هست .

 برای خواندن جدیدترین ها ، میتوانید از ستون سمت راست سایت

 بر روی موضوع اس ام اس هاي شما کلیک کنید .

 متاسفانه بعضی از پیامک ها به صورت ناقص دریافت میشود

 در صورتی که پیام شما در سایت درج نشده ، آن را دوباره ارسال نمائید .

 اس ام اس های خودتون رو به شماره 09386428416 ارسال کنید .

 با تشکر فراوان از شما دنيـــــــاي اس ام اس

۰۹۱۶۹۳۱xx60

وقتی صدای خرد شدنم زیر پای عابران صدای دلنشینی شد
چه فرقی میکند که; روزگاری برگ سبز کدامین درخت بودم..؟

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

دل من نیز پر بود،
وقتی شکست،
سکوتی کرد که به دنیایی
می ارزید.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

سرد بودنم را
بگذار پای
گرم بونت با دیگران…

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

آدم ها را بدون اینکه
به وجودشان نیاز داشته باشی دوست بدار…
کاری که خدا با تو میکند…
*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

دنیای بی تو
مثل صبح بهاری بی گنجشک است!
نه اینکه زیبا نباشد;جذاب نیست.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

کفشهایم را پنهان کرده ام..
جایی نمیروم..
نکند تو بیایی و من نباشم..!!!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

زمانیکه ارزشها عوض میشوند،آدمهای عوضی با ارزش میشوند..!
*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

هنوز کوچه ها همان اند
خیابان ها همان اند
پنجره ها و مردم بی رویا،همان
تنها تویی که نیستی!

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

فکر تو را حتی در میان
خنده هایم نمیتوانم پنهان کنم
هر چقدر که میخندم باز غم تو خودنمایی میکند…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

دوست داشتن مثل نم نم بارونه،که کم کم میاد و به درازا می باره
چه زیباست اگر همواره اینگونه بباریم و ابر همیشه بهار آسمان محبت باشیم.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

آمدنت را سهم کدام جاده کرده ای که رو به هر راهی که می نشینم
خبری از تو ندارد…؟

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

قیمت وفا شاید گران تر از آن بود
که بهانه ی دوست داشتنیه زندگی ام
از عهده ی داشتنش برآید…

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

با گفتن یک
“عزیزم جایت خالیست!”
نه جای من پر می شود
و نه از عمق شادی هایت کمتر!
فقط..
دل خوش می شوم که هنوز،بود و نبودم برایت مهم است.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

مهربان خواهی شد میدانم
در هراسم
وقتی بیایی که من
تمام شده ام.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

سخن از بودن نیست،
سخن از ماندن نیست،
سخن از عشق غم است…
و پریشانی یک دل که در اندوه غریبانه ی خویش
بی صدا می شکند…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

هزار بار هم که بگویی رفت برای همیشه
باز هم دلم شبها برای برگشتنش دعا میکند!

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

تولدت نزدیک است
خودت دور!
منتظر هدیه نباش
قیمت گرانی دارد این فاصله ها
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

هیس . . .حرف نزن
صدای نفسهایت را بیشتر از دروغ هایت دوست دارم.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

گفته بودی،
از غرورم،
از سکوتم،
خسته ای،
من شکستم هر دو را
گفته بودم،
از سکوتت،
از غرورت خسته ام،
به خاموشی مغرورانه ات شکستی تو مرا
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

چگونه است که تو بی من،زنده یی
و من با تو هم،هزار بار می میرم.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

تو که از راه می رسی می رود
هرچه دل که ذره ذره اندوخته ام یک جا بر باد.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

خوشبختی من پیدا کردن تو از میان این همه ضمیر بود.

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

برای بدست آوردنت نمی جنگم!
به تکدی قلبت هم نمی آیم دوستت دارم،
فارغ از داشتنت…

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

مداد بر خواهم داشت…
تمام چهره های عبوس دنیا را،…
لبخند خواهم کشید!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

پاکت نامه را خالی بفرست!
کلمات،احساست را محدود می کند..
*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

مراقب باشید آنچه می بخشیدچون رازی در قلبتان پنهان بماند
*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

وفا را باید از نیلوفری آموخت که به دور هر شاخه ای که می پیچد،دور همان شاخه می میرد…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

شب قراریست که ستاره برای بوسیدن ماه میگذارد!
و چه زیباست شرم زمین که خودش را به خواب میزند!

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

دوستی ها کمرنگ…
بی کسی ها پیداست…
راست گفت سهراب،آدم اینجا تنهاست.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

دنیای عجیبی ست;اینجا لبخند را هم،باید قیدش را زد..!

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

تقویم روزهایم مثل دلم شکسته است
بی تو چه فرقی میکند
امروز چندم است…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

دیشب در جاده های سکوت در ایستگاه عشق هرچه منتظر ماندم
کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد و من تنهاتر از همیشه به خانه برگشتم…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

شیرین بهانه بود!
فرهاد تیشه میزد تا نشود صدای مردمانی که در گوشش میخواندند دوستت ندارد…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

انسان اگر فقیر و گرسنه باشد،بهتر از آن است که پست و بی عاطفه باشد.
*چارلی چاپلین*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

*لحظه ها خاطره اند ، زندگی شوق تمنای همین خاطره هاست*

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

هیچکس مجبور نیست انسان بزرگی باشد تنها،انسان بودن کافی است.
*آلبرکامو*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

باز هم بگویم، می گویم!
میان من و این بغض بی قراری…جای تو خالی…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

نقاشی اش خوب نبود
اما راهش را خوب کشید
و رفت…

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

می توان از عشق تصویری کشید
می توان تا عالمی دیگر رسید
عشق یعنی مقصد و رویای من
اشتیاقی خارج از دنیای من
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

خدایا!!!
به آنان که ادعای عشق تو را دارند بیاموز که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان است…

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

دنیا یک روزنامه است با تیتری بهاری
که یه روز اونو تو ایستگاه جا میذاری
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

و این زمین…
پر از صدای حرکت پاهای مردمی است که
همچنان که تو را می بوسند، در ذهن خود،طناب دار تو را می بافند.
صادقانه دروغ می گویند و عاشقانه خیانت می ورزند…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

آنکه با زندگی میسازد
زندگی را میبازد…
با زندگی نساز آن را بساز…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

حالا من موندم و یک دنیا پر از نیرنگ و فریب; هر شب مثل پروانه می سوزم در این شهر غریب

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

پشت سر، تمام پل ها سالم اند
من، خانه ام خراب شده
به کجا برگردم؟
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

دوست داشته باش و زندگی کن،زمان برای همیشه از آن تو نیست
*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

خدا را درقلب کسانی دیدم،که بدون هیچ توقعی مهربانند!

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

دنیا فقط یه سرابی از خوبی هاست…
اسیر این دنیا نشو
که تو هم نیز گرفتار سرابش می شوی…

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

به نام من!
صبر کن
این هنوز اول کار شاعری ست
شعری خواهم نوشت
که شاعران تاریخ به آن غبطه خواهند خورد
هزار کلمه جمله ی آن ها تکرار نام تو
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

تنها جاذبه ی نگاه تو بود که مرا به شعرمی انداخت

بی تو حرفی نیست.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

یک بار از کنار دریا عبور کردی
یک عمر امواجش برای بوسیدن جای پایت میایند و میروند.

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

پشت سرت باران
” کلمه کلمه ” شد تا حرف های نزده مان کنج دنج سینه مان تر و تازه بماند.
*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

کدام گوشه قلبم را به تو بدهم؟
تا دلت را خط نیاندازد
که تمام دلم،خط خطی ست!

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

دوستت دارم هایت را باور میکنم
مانند امضای پای نامه هایت که می گویی خون است اما،طعم آب انار می دهد.

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل میگیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

بهانه بسیار است برای گریستن تحملی باید کرد
که افشای راز سوختن
خصلت پروانه نیست…

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

من به خاکستر نشینی عادت دیرینه دارم…
سینه مالا مال درد ولی دلی بی کینه دارم…

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

اینجا مهم نیست کجاست…
بی تو
همه جا دور دست است…

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

در به دری در من بود.
نه در قطاری که می رفت و می آمد…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

سرمایه های هر دلی حرف هایی است که برای نگفتن دارد.

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

اگر دوست داشتن تو را فریاد بزنم
تاب نمی آورد این کوه مقابل!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

از هزاران یک نفر اهل دل اند
آن هم تویی
مابقی تندیسی از آب و گل اند.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

دستان تو،
زیباترین حلقه ایست که مرا به دار می آویزد!

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

زمان می گذرد…تو رفته ای که من خوشه چین باشم
عطر به جا مانده ات را..!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

پشت یک لبخند
پنهان است
تمام بغضهای من
نخواه که بی پرده بخندم.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

آواز بلبل امروز آوازهر روزی نیست
دیروز برای گل میخواند
امروزبه یاد گل!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

زندگی گفت که آخر چه بود حاصل من
عشق فرمود تا چه بگوید دل من
عقل نالید کجا حل شود این مشکل من
مرگ خندید در این خانه ویرانه من
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

چه زود خسته می شود
شهر
وقتی زیر پاهام
از نفس می افتد
و من هنوز میروم.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

از تهیدستی قناعت پیشه کردم سال ها
زندگی جز شرمساری مایه ای دیگر نداشت.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

به پندار تو:جهانم زیباست
جامه ام دیباست
دیده ام بیناست
زبانم گویاست
قفسم هم طلاست
به این ارزد که دلم تنهاست؟
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

از نخل برهنه سایبانى نطلب؛ از مردم این زمانه یارى نطلب ؛عزت به قناعت است و خارى به طمع؛ با عزت خود بساز و خارى نطلب!!!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

همیشه یه گوشه ی دلت رو بذار واسه خلوت اونیکه خلوتشو با خاطراتت پر کرده
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

میرسد روزى که بى هم میشویم
یک به یک از جمع هم کم میشویم
میرسد روزى که ما در خاطرات
موجب خندیدن و غم میشویم
گاه گاهى یاد ما کن اى رفیق
میرسد روزى که بى هم میشویم
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

رفاقت را در مکتب خانه اى آموختم که بابت شهریه اش تمام زندگیم را باختم.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

دوستی و محبت مانند باران است!
برخی باران را حس میکنند و برخی دیگر فقط خیس
می شوند.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

گاهی باید “آرامش” کسی را فرو ریخت تنها برای اینکه بفهمد
“تنها” نیست!!!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

وقتى تو نیستى همه نیستن،نه که نیستن هستن ولى مثل تو نیستند.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

ساده نوشتم چون ساده زیستن زیباست! پس ساده مینویسم: فراموش شدنی نیستی!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

همیشه نگاهت به آن بالا باشد،تا دلت از آدمها و کارهای این پایین نشکند.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

امام باقر (ع) میفرمایند: هرکس را دوست داری گاهگاهی به او یادآوری کن و این یک یادآوری است.

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

زندگی کاروانیست زودگذر، خرابه ای ناپایدار،تابلویی زیبا و فریب دهنده،میسوزد و میسوزاند و هیچ چیز در آن رنگ حقیقت نمیگیرد جز “معرفت”
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

گفتند برادرت را دوست داری یا رفیقت را؟ گفتم رفیقم برادریست که خودم انتخاب کردم!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

میگویند شکستنی رفع بلاست;
ای دل..
تحمل کن شاید حکمتیست!
*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

قلابت را بدون طعمه بنداز!
اینجا پر از
ماهی هاییست که از زندگی سیرند.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

میگم دوستت دارم نگو نظر لطفته چون نظر لطفم نیست نظر دلمه

به لطافت یاس
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

یافته هایت راباباخته هایت مقایسه کن،اگرخدارایافتی هرچه باختی مهم نیست.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

درمشکلات سکوت کن شاید خدا هم حرفی برای گفتن داشته باشه
*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

تنهایى آدما یه دریا عمق داره، ولى پر کردنش با یه لیوان محبت ممکنه. . .
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

عهد کردم که بدهکار نباشم به کسى ، واى از دست محبتت که بدهکارم کرد
.
.
.

۰۹۳۷۴۷۳xx44

زندگــــے را اشکـے بیش نمــے دانم ،پـس بگـــذاربااشک چشمانم بنویســــم: ♥دوستـــــت دارم♥
.
.
.

۰۹۳۹۹۵۱xx61

آنقدر درانتظارت نشستم که پرنده در دستانم لانه کرد Tina
.
.
.

0939951xx61

محبوبم …کاش مى دانستى زمان بدون تو اینجا مرده است و سکوت همان نجواى آرام صدائیست که درنفس هابرپاستTina
.
.
.

0938861xx94

Hala ke raftei be in miandisham ke chera zendeam Hanoz magar nagofte bodan bi to mimiram?khoda yadash rafte Mara bokoshad ya to Gharar ast bargardi?
.
.
.

0938861xx94

Kebrit na dagh nabodanat diagram ra roshan mikonad
.
.
.

0916931xx60

دلم میخواهد
“خوشبختی”
را یه بغل،سیر در آغوش بگیرم و آنقدر بفشارمش تا بترکد و هر تکه اش سهم کسی شود..
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

هیچ کس، آن کسی را که میخواهد پیدا نمی کند
ما انسانها…یا دیر به هم می رسیم
یا آنقدر زود که نمی فهمیم،
به هم رسیده ایم…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

آرامشم این روزها مدیون همین انتظاراتیست که دیگر از کسی ندارم . . .
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

رسیدن،چیزی را درست نمی کنه
وقتی قرار نیست پا..به..پایم بیایی…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

گاهی نباید ناز کشید
نباید آه کشید
نباید انتظار کشید
نباید درد کشید
نباید فریاد کشید
تنها باید دست کشید و رفت…
.
.
.

۰۹۱۹۸۶۷xx05

در اینه هرگز نتوان دید بجز خویش، هرنیک و بد از خلق که دیدی به خود اندیش…
.
.
.

۰۹۱۹۸۶۷xx05

اکر امروز درست ایستاده ای از کج و ماوجی سایه ات نترس
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

این روزها میگذرد!
اما “من” از این روزها نمی گذرم.

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

آدم ها فراموش نمی کنند!
فقط،دیگر “ساکت” میشوند!
همین…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

گفته اند:
روز محشر با کسی که دوستش داری محشور خواهی شد!
یعنی میبینمت؟!
چقدر برای تمام شدن دنیا بی تابم…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

آن چنان آرام بودم که کسی فکر نکرد
زیر خاکستر آرامش من چه هیاهویی هست..
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

گفته بودی که خورشیدی…
یادت هست،
چقدر گریستم تا زیباتر بتابی…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

عاشق کلمه وترکیب های تازه ام،مثل کلمه ی تو
که بامن ترکیب تازه ای میشود
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

برای چشم هایم،نماز باران بخوان…
این بغض لعنتی امانم را بریده است…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

اصلا نگران نباش
جایت خالی نیست
در نبودت درد جایت را پر کرده است!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

میدانی…
اگر هنوز هم تو را آرزو میکنم
برای “بی آرزو بودن” من نیست!
شاید…
آرزویی زیباتر از تو سراغ ندارم.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

عشق
همین خنده های ساده ی توست
وقتی با تمام غصه هایت می خندی
تا از تمام غصه هایم
رها شوم.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

تو آیا عاشقی کردی بفهمی عشق یعنی چه؟
تو آیا با شقایق بوده ای گاهی؟
نشستی پای اشک شمع گریان تا سحر یک شب؟
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

امروز
با همه ی دنیا قهرم
اما
تو صدایم کن..
بر می گردم!

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

کسانی که دیگران را شاد و خوشحال میسازند
خود همواره تنها هستند. . .
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

“سلام ها” را در گوشه ای دنج از دلم جا داده ام خدا کند کسی دیگر مرا به خدا نسپارد…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

بی”تو” کنار این خاطره ها نشستن دل می خواهد.
که من ندارم…باور کن!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

اندکی تاب بیار،
تا تو را رسم کنم!
تا تو را نه…بودن پیش تو را وصف کنم
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

مثل همیشه برای تو می نویسم
تو به نیت هر که دوست داری بخوان…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

بگذار دستانت را محکم تر بگیرم
برای درک خوشبختی که میدانم فردا نصیب دیگریست
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

برای کسی که با میل خودش میره..یک ثانیه دلتنگی هم برای او حماقت محض است
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

دنیای غریبی ست
به یکی که دست میدهی
میدانی که دیر یا زود از دستش میدهی!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

خوشبخت ترین آدم ها اونایی هستن که این جمله رو میشنوند:
“عیب نداره،باهم درستش میکنیم”
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

خودت باش!به اعتمادی هیچ شانه ای اشک نریزبه اعتبار هر اشکی هم شانه نباش
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

مدتهاست جا گذاشته ام دلی را
هر که یافت
مژدگانی اش تمام “زندگی ام”
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

من هنوز ایستاده ام
با دستانی که فکر میکنند
کاش آغوشت عدالت بیشتری داشت
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

بی تو…
بادی نمی وزد!!
بارانی نمی آید!!
بی تو…
نام من اندوه است!!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

زمانیکه خاطره هایت
از امیدهایت قویتر شدند،
پیر شدنت شروع میشود!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

گاهی دلم تنگ تو میشود!
به تمام دلایلی که تو نیستی!
به اجبار آرام میگیرم…
چه اجبار تلخی!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

کاش میشد همچو آواز خوش یک “دوره گرد” زندگی را بار دیگر،دوره کرد…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

مهم نیست کجا..!
هرجا که آغوشت،
پناه تنهایی ام باشد..
آنجا،امن ترین و گرم ترین مکان دنیاست…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

سالهاست که تنهایم ودربه دربه دنبال کسی که عاشقانه دوستم داشته باشد به دنبال نشانی ازعشق میگردم اما این روزها عشق راباپول معامله میکنند
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

اگر احساس به خاموشی مطلق برود…باز هم عاطفه ای هست میان من و تو…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

قطعا خدا با من است و گرنه…می مردم…در این خیابانهای پرت که هیچ چراغی روشن نیست!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

پنجره ها کلافه اند
از سنگینی نگاه منتظرم
اگر نمی آیی،
این قدر پنجره ها را زجر ندهم
چشم هایم به جهنم!!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

خودت را تصور کن بی او…
شاید بفهمی چه کشیدم بی تو…

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

لعنت به بعضی فکرها
که مدام به یادم می آورد بدون تو نمیتوانم زندگی کنم.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

نه نمیدانی!
هیچکس نمیداند
پشت این چهره ی آرام،
در دلم چه می گذرد!
نه نمیدانی!
هیچکس نمیداند
این آرامش ظاهر و این دل نا آرام
چقدر خسته ام میکند…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

نمی خواستم که بی تو به دیوارا بگم هنوزم دوست دارم.

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

می پرسی از نام و نشانم
و نمی دانی…
نام و نشان منی…‏
*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

روی دیوار مقابل پنجره ات
قلبی کشیدم زیبا
تاارزش عشق
همیشه درخاطرت باشد
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

پی کلام نگرد
آنچه میخواستی نگاهت
گفت…

*به لطافت یاس*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

دلتنگم!
برای کسی که مدتهاست،
بی آنکه باشد،هرلحظه،
زندگی اش کرده ام!
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

چراغ های شهر خاموش شدند
ولی هنوز بیدار بود…
مردی که خوابش را هم داشت برای زندگی اش میفروخت.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

به پستچی ها اعتباری نیست
پنجره را باز میکنم.
میدانم باد خبری از تو برایم خواهد آورد.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

*مرحوم خسرو شکیبایی*
ببین دلخوری،باش.
عصبانی هستی،باش.
قهری،باش.
هرچی میخوای باشی،باش.
ولی حق نداری بامن حرف نزنی!
فهمیدی؟
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

قلب من به تیغ کسانی زخم برداشت”که از آنها انتظار محبت داشتم”نه فراموشی
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

تردیدها به ما خیانت می کنند تا به آنچه لیاقتش را داریم نرسیم.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

چه حقیر و کوچک است آن که به خود مغرور است چرا که نمیداند بعد از بازی شطرنج شاه و سرباز همه در یک جعبه قرار می گیرند.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

خوشبخت کسی است که شکوه رفتارش آفریننده ی لبخند زندگی در چهره ی دیگران باشد…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

وقتی دیگر جایی برای ساختن یک پل نیست
حادثه فقط…کشف یک نقاشی است…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

جهان سر به سر حکمت و عبرت است
چرا بهره ی ما همه غفلت است؟
*فردوسی*
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

زندگى فرصت نیست
تجربه ایست؛
تا بدانیم،
که حقیقت نیستیم،
“خاطره ایم”…
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

چه اشتباه بزرگیست ،تلخ کردن زندگیمان برای کسی که در دوری ما شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند.
.
.
.

۰۹۱۶۹۳۱xx60

مهربانى تزئین لحظه هاست،براى مهربانیت جوابى جز دوست داشتنت نیست.
*به لطافت یاس*
hamedaghili.mihanblog.com
.
.
.

0919663xx72

“مازخمی ترین ساقه این جنگل خشکیم…
”تیغ و تبری نیست که مارانشناسد…
.
.
.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

هواى فاصله سرد است…
از کلاف دلم
برایت خیال گرم مى بافم…
“سارا”
.
.
.

۰۹۱۴۱۸۵xx06

یادم باشد:حرفی نزنم که به کسی بربخورد§نگاهی نکنم که دلی بلرزد§راهی نروم که بیراه باشد§خطی ننویسم که آزاردهدکسی را§یادم باشدکه روز روزگارخوش است§همه چیزروبه راه
وبروفق مراداست وخوب§تنها…تنهادل مادل نیست…
.
.
.

۰۹۳۹۹۵۱xx61

این روزها میان جعبه آبرنگ هرآدمى,عاطفه بى رنگترین رنگ است دستهاى صداقت کوتاهتر ازهرکوتاهى و دوستى ها….رنگ پریده تر از خاکستر.Tina
.
.
.

0935557xx15

I love my eyes when u look into them
I love my name when u say it
I love my heart when u love it
I love my life when u are in it
(RAHA)
.
.
.

0935557xx15

یادمان باشدشایدشبى آنچنان آرام گرفتیم که دیدارصبح فرداممکن نشدپس به امیدفرداها
“محبت هایمان”راذخیره نکنیم
(رها)
.
.
.

۰۹۳۷۶۶۷xx02

اینکه هربارسرت بایکی گرم باشد دلیل بر ارزشت نیست اینقد بی ارزشی که خیلی ها اندازه تو هستند
.
.
.

۰۹۳۷۶۶۷xx02

خطای دید یعنی:
طرف هیچ خری نیست… ما زیادی گنده می بینیمش.
مینا
.
.
.

۰۹۳۷۶۶۷xx02

خواهش میکنم بی حوصلگی هایم را ببخش بدخلقی هایم را فراموش کن بی اعتنایی هایم را جدی نگیر. درعوض من هم تورا میبخشم که مسبب همه این هایی
مینا
.
.
.
۰۹۱۴۱۸۵xx06

خورشیدهنگام غروب بوسه برخاک میزند/من خورشیدم وخاکم کجاست؟/آسمان هنگام فریادش زوزه بربادمیزند/من آسمانم وزوزه بادم کجاست؟/پروانه
هنگام اثبات عشق،خودرابرآتش میزند/من پروانه ام وآتشم کجاست؟/شمع هنگام سوختن خودرابرآب میزند/من شمعم وآبم کجاست؟/دریاهنگام ناآرامی خودرابه طوفان می سپارد/من دریاوطوفانم کجاست؟/روزدرهنگام فروپاشی جای خودرابه شب می سپارد/من روزم وشبم کجاست؟/شب هنگام درد،مرهم خودزماه میخواهد/من شبم وماهم کجاست؟/فریادهنگام برخاستن جای خودبه سکوت میدهد/من فریادم وسکوتم کجاست؟/ابرهنگام تنهایی اشک خودمیریزد/من ابرم واشکم کجاست؟؟؟؟
.
.
.

۰۹۳۷۶۶۷xx02

بیستون پیشکش …. تو همین یک وجب فاصله را بردار من باورت میکنم
“مینا”
.
.
.

۰۹۳۷۶۶۷xx02

همیشه آنکه سراغی ازتو نمیگیرد؛دلتنگ دیدنت است وازشکاف چشمانش به نبودنت خیره میشود.همیشه آنکه تواورانمی بینی،نامهربان نیست!
“مینا”
.
.
.

۰۹۳۵۵۵۷xx15

آدمهاتنهاکه نباشندمیروند،تنهاکه میشوندبرمى گردند،وقتى که برگشتن تنهالایق۱کلمه اند:هرررررررررررررررررررى
(رها)
.
.
.

۰۹۳۷۶۶۷xx02

دوست داشتن یه باوره خوش به حال اون باوری که صادقانه باشه…
“مینا”
.
.
.

۰۹۳۷۶۶۷xx02

یه وقتایی هست که بایدلم بدی یک گوشه وجریان زندگیتوفقط مرورکنی بگی به سلامتی خودم که اینقدرتحمل داشتم
“مینا”
.
.
.

۰۹۳۷۶۶۷xx02

ماآدمهاوقتی ازهم دورمیشیم که داریم به شخص دیگه نزدیک میشیم…
“مینا”
.
.
.

۰۹۳۷۶۶۷xx02

این روزها شیر هم راضیه با دمش بازی کنن ولی با دلش نه!
“مینا”
.
.
.

۰۹۳۷۶۶۷xx02

سخت است اویی کردنه تویی که همه من بود
“”مینا”"
.
.
.

۰۹۳۷۲۲۱xx85

Zan budan kare sakhtist
majburi
hamanand yek banu raftar k0ni.
Hamanand yek mard kar k0ni.
Hamanand yek dokhtar,javan benazar beresi.
Hamanand yek khanume m0sen fekr k0ni.
.
.
.

0938366xx09

هرگاه دلت یاد کسی کرد
وفرو ریخت
یاد آر که ما نیز به یاد تو چنینیم. تقدیم به داداش تیرداد.رویا
.
.
.

۰۹۳۸۳۶۶xx09

کفشهایم که جفت میشود دلم هوای رفتن میکند من چه کودکانه دلتنگ تو میشوم بى آنکه فکر کنم چه کسی دلتنگ من می شود .تقدیم به داداش تیرداد.رویا
.
.
.

۰۹۳۵۵۵۷xx15

وقتى عشقت تنهات گذاشت…نگران خودت نباش که بدون اون چیکارمیکنى شرمنده دلت باش که بهت اعتمادکرد…
(رها)
.
.
.

۰۹۳۸۳۶۶xx09

امشب تورابه خوبی نسبت به ماه کردم،توخوبترزماهی من اشتباه کردم.تقدیم به داداش تیرداد.رویا
.
.
.

۰۹۳۸۳۶۶xx09

Nalam az daste to ey nale ke tasir nakardi / gar che ou kard del az sang to taghsir nakardi / sharmsare toam ey dide azin geryeye khunin / ke shodi kuro tamashaye rokhash sir nakardi / تقدیم به داداش تیرداد.رویا
.
.
.

۰۹۳۵۵۵۷xx15

آسمون به دریاگفت:این بالاخیلى خوبه همه جارومیشه دید؛دریاگفت:این پایین ازاون بالاترهم بهتره چون فقط تورومیشه دید!
(رها)
.
.
.

۰۹۳۸۳۶۶xx09

صفایی بوددیشب باخیالت خلوت مارا.
ولی من بازپنهانی تراهم آرزو کردم.تقدیم بداداش تیرداد(۵۹۰۶).رویا
.
.
.

۰۹۳۵۵۵۷xx15

هى فلانى!!!!زندگى شایدهمین باشد۱فریب ساده وکوچک آنهم ازدست عزیزى که زندگى راجزبراى اووجزبااونمیخواهى!
(رها)
.
.
.

۰۹۳۵۴۹۹xx72

دلتنـــگـم…
دلتنگـــ کســی کــه گـردش روزگـــارش به من که رسیـــد از حرکــت ایستــاد…
دلتنگ کسی که دلتنگـــی هـایـم را ندیـــد…
دلتنگ خــودم…
خودی که مدتهــــــــــاست گم کـــرده ام…
”وحید.ک”
.
.
.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

مى خواستم تصویر با تو بودن را نقاشى کنم…
دیدم فاصله بینمان در ورق جا نمى شود!
کمى نزدیک تر بیا… مى خواهم با تو بودن را حس کنم…
“سارا”
.
.
.

۰۹۳۹۹۵۱xx61

زمانى که به دنیا آمدم گفتند دوست بدار که دوست داشتن لازمه زندگیست حالا که دیوانه وار دوستش دارم مى گویند ترکش کن جدایى یک قانون است و جزئى از زندگىTina
.
.
.

0939951xx61

خدایا چرا بیشتر وقتا سهم ما از زندگى کوچه هاى سرنوشته!Tina
.
.
.

0913004xx56

ای کاش قانون دوستیها این بود”یارفاقت تعطیل” یا”جدایی هرگز”
.
.
.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

باورم نیست که
ساده تر از آب مرا
آتش زد…
“سارا”
.
.
.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

منو نمى خواست!
بتى که از من ساخته بود رو مى خواست…
واسه همین هروقت خودم بودم دعوا داشتیم…!
“سارا”
.
.
.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

خدایا!
عجب اشتباهى کردم که گفتم خودت مواظبش باش
تو برش گردون، من خودم مواظبش هستم…
“سارا”
.
.
.

۰۹۳۵۸۷۶xx66

جدیدأ اسم خیانت شده یه اشتباه
که باید ببخشى و فراموش کنى
وگرنه محکوم میشى به کینه اى بودن…
(تقدیم به انسان عزیز_ ممنون از لطف شما)
“سارا”
.
.
.

۰۹۱۵۷۸۱xx92

اگر کسی به حرفت گوش کرد براش مهمی اگر خندیدونگاهت کرد براش قشنگی اگر بهت فکر کرد براش عزیزی اگه الان پیام داد بدون خیلی دوستت داره
.
.
.

۰۹۳۹۸۱۵xx82

صد سال بعد از مــــــــــرگ من*
گر بشکافی قــــــــــــــــــبر من*
خواهی شنید ازقلـــــــــــــب من*
دوستت دارم دوســـــــــــــت من*
.
.
.

۰۹۳۵۵۵۷xx15

گاهى اوقات بایدخداروشکرکنى یااصلابغلش کنى وببوسیش که به چیزیکه۱روزمیخواستى نرسیدى!
(رها)
.
.
.

۰۹۳۵۵۵۷xx15

اتل متل هندونه لبات درقندونه/ آهاى عزیزدوردونه دوستت دارم مفهومه؟؟؟؟
.
.
.

۰۹۳۵۵۵۷xx15

وقتی سرت رو رو شونه های کسی میذاری که دوستش داری بزرگترین آرامش دنیاروتو خودت احساس میکنی/و وقتی کسی که دوستش داری سرش رو روشانه هات میذاره احساس می کنی قوی ترین موجود جهانی
(رها)
.
.
.

۰۹۳۵۵۵۷xx15

l—-l-
l ‘.o
l /l\
l JL
آویزون مرامتیم!!
(رها)
.
.
.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فريبا در تاریخ 1348/10/11 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

واقع زيبا بود
خيلي خيلي ممنون از مطالب خوبتون
شکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • طب سنتی
  • تاپ کرک
  • دارو گیاهی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • دعا و راز و نياز
  • جديدترين اخبار فوتبالي ايران و جهان
  • عكس و اخبار بازيگرهاي ايراني
  • جديدتري اخبار حوادث
  • اخبار بروز سينماي ايران و جهان
  • هر چي كه بخواي هست
  • زیبایی , عکس , اس ام اس
  • **بروز ترین سایت ادنلود آهنگ**
  • sms عکس آهنگ فال اخبارپرسپولیس
  • فروش سرور ويسي كشي-كرك -ايدي مستر-كيلاگر
  • جديدترين و بهترين عكسها
  • آموزش هك
  • عشق
  • سایت اس ام اس و خنده
  • فیلم آموزش زناشویی
  • تبادل لینک
  • دانلود جدیدترین ترانه های ایرانی
  • دانلود نيو گيم
  • فروش بازي PS3
  • دنياي بازي كپي
  • مجله اینترنتی تاپ نت
  • همه چی برای دانلود....
  • قروقاطي
  • سایت تفریحی باحــال تــــــ حــــال ـــو
  • دانلود فیلم موزیک فیلم کتاب مجله عکس
  • دانشجويان نرم افزار
  • سایت سرگرمی و تفریحی First-fun
  • دانلود ياب
  • آْل دانلود
  • شهر عاشقان
  • بهترین ها برای دانلود
  • پرتال دانلود فیلم و موسیقی
  • بزرگترين وبسايت تفريحي و سرگرمي ايرانيان
  • اس اس استقلال
  • تبادل لینک هوشمند با تمام سایت و وبلاگها
  • قرمزته
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • لیست اس ام اس ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 581
  • کل نظرات : 176
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 115
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 179
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,215
  • بازدید ماه : 1,215
  • بازدید سال : 19,454
  • بازدید کلی : 865,466
  • کدهای اختصاصی